2014. január 12., vasárnap

Természetesség



Ha valakit nem szeretünk, azt nem szeretjük. Én így vagyok vele. Sokszor döbbenek, hogy még családokban is van olyan, hogy jópofát vágnak egymáshoz az emberek, közben meg a kést a hátukba állítják, ha éppen nem egy légtért foglalnak el. Sosem értettem ezt. A barátságokban pedig végképp nem értem. Így meg úgy utálom és ezt és ezt mondom róla a háta mögött, majd édesen mutatkozom vele mindenhol. Micsoda barátságok vannak a világban- felfoghatatlan. Elárulja, majd a legjobb kebelbarátnők lesznek. Ez a jelenség egyébként csak a nőknél fordul elő. Én még sosem tapasztaltam, hogy férfiak így lennének egymással. Ők vagy haverkodnak, vagy nem. És így a tiszta. Ők nem játsszák meg magukat úgy mint a nők többsége. Borzalmas jelenség ez a mai világban. Mondjuk erre jó példa egy szépségszalon. Abból van bőven. Már eleve ott eldől, hogy ki melyikbe jár, mert az sem mindegy. Ami ott megy, kérem szépen az gyomorforgató, hányingergerjesztő. Pedig éppen olyannak kellene lennie a közegnek és a szolgáltatónak, mint amikor az orvosi egyetemen esküt teszel, hogy soha semmit nem adsz ki. Na itt lehet éppen arról tesz esküt a szolgáltató, hogy mindent kiad. Borzalmas ilyen helyre menni. Ha valaki szerencsés és van olyan szalon amelyik nem így működik az szerintem a mai világban nagy csoda. Csöppentem már bele olyanba, hogy az egyik vendég, aki éppen kész lett és távozott,  lett a nagy pletyka tárgya. Aztán így tovább. Borzalmasak a nők ilyen téren. És pont olyan beszél, aki soha életében nem volt különb, sőt.  Én szerencsés vagyok, mert nem szeretek a fodrászhoz járni, így azt az évi egy alkalmat meg valahogyan kibírom. Körmöshöz járok, de abban a szerencsés helyzetben vagyok, hogy a körmösöm tisztában van a természetemmel és azzal, hogy behányok az ilyen közegtől és van, hogy otthon készíti el a körmömet. Azért van, hogy belecsúszok egy-egy szalonbéli jelentbe, de már csak kacagok. És tényleg nevetős helyek ezek az olyan embereknek, mint amilyen én vagyok. Mustrálják az embert nézik ki hány kiló, mi van rajta stb. na engem ugyan nézhetnek, mert általában melegítőben járok, mert az a kényelmes. Információ áradat halmaza zúdul ránk. Borzalmas hely ez amúgy, ahol pedig a nyugalom, relaxáció, meghittség lenne a fő feladat. Hogy miért alakult ez ki azt nem tudom, de valamit változtatni kellene, hogy az átlagos nők is szívesen menjenek be egy szalonba szépülni. Ez a sok felvarrott hajú, paplanszájú, XXL-es műszempillával rendelkező nő a 21. század borzalma. Mindenkiről szívesen megnéznék egy hajnali képet vagy egy olyat, amikor éppen 39 fokos láza van. Én megmondom őszintén, hogy kétféleképpen nézek ki. Vagy nagyon borzalmasan vagy úgy, hogy magam is elájulok. Reggel mikor, belenézek a tükörbe akkor van a valós képem. Nem a legszebb, mert amúgy is meggyötört vagyok mostanában, de vállalom ezt is. Én nem öltözöm fel és nem dobok fel 3 kiló sminket itthonra, mert ki a bánat látná. Semmi értelme. Nem nagyon érdekel az, hogy éppen milyen a frizurám, mert nem ez fogja eldönteni, hogy milyen lesz a napom. Szoláriumba sem járok, ezért sápadt, fehér a bőröm, mert 34 évvel ezelőtt ilyen génekkel láttam meg a világot. Nagyon szép tényleg a nem túlzásba vitt barna bőr, de miután nagyon félek a bőrráktól így nem nagyon érdekel ez a téma. Azt is tudom, hogy a fehér bőrön az apró és nagy hibák is látszódnak, de gondolom nem nagyítóval fog egy férfi mustrálni. Egyébként is olvastam már több fórumon, hogy nem is divat a barna bőr. De kis városunkban és hazánkban úgy vélem, hogy ha valaki nem jár naponta szoláriumba azt is lenézik. És ez így van. Szeretném majd mondjuk 5 év múlva azon lányok fejét látni, akik majd az onkológia folyósólyát tapossák majd, mert a túlzásba vitt szoláriumozás elérte a várva várt hatását. Tehát lehet itt szépülni s közben meg bilétákkal, teli rosszindulattal járni a szalonokba, de vajon megéri-e? Vajon azok akik járnak boldogabbak-e vagy azok akik kibeszélik a vendégüket elégedettek-e magukkal? Nem tudom. De remélem hamarosan felzárkózunk a nyugati kultúra felé és a természetes nők lesznek többségben nem pedig a világot és a férfiakat meghódítani akaró bábuk, maszkkal a fejükön…

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése