2014. január 15., szerda

Szépek vagyunk


Minden Nő szép. Nincs mese ezt el kell fogadnunk. Nincs olyan, hogy egy Nő nem kívánatos. Mindenkit szépnek lát valaki. Szerintem szuper jó csajok vagyunk, még ha sokszor nem is ezt érezzük. Én néha olyan csúnyának, szarnak látom magamat, hogy hihetetlen. Pedig tudok én nagyon jó formában lenni. Tudunk ragyogni ha éppen azt az időszakot éljük meg. Én például vagy 2 hónapja éreztem csak magamat szuperül, boldognak, szépnek,magabiztosnak. És ehhez egy koncertre kellett elmennem, hogy végre érezzem, hogy Nő vagyok. Te is az vagy. Minden áldott nap, csak van, hogy kicsit sem hisszük el. Egy biztos. Még akkor is szépek vagyunk, ha a páncél mögé bújunk. Mert mindegy ki hogyan ítél meg bennünket., akkor is a NŐK vagyunk és kész.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése