2014. január 10., péntek

"Szuperpasik"

Sosem fogjuk megtudni, hogy léteznek-e vagy csak a nők elméjében van jelen. Egy biztos, hogy szerintem nem létezik. Nincs ilyen, hogy szuper.  Férfi van.  Nem hívjuk máshogyan. vagy elfogadjuk, hogy ők férfiak vagy belebolondulunk. Az utóbbit nem szeretnénk szerintem. Semmi értelme nem lenne. Nem kell értelmezni őket, mert sosem fogjuk megfejteni, mint ahogyan ők sem minket.Az élet rendje. Most kezdtem a napokban rájönni arra, hogy tényleg el kell fogadnunk a férfiakat olyannak amilyenek. Nyilván vannak kivételek, de mintha Én ezekkel nem találkoznék. Sajnos nincs tisztelet a részükről és vannak férfiak akik tényleg szuper pasiknak hiszik magukat, pedig sajnos egy nagy nullák vagy mondhatnám, hogy a béka segge alatt vannak. Olyan Nőkről álmodnak, hogy hihetetlen. Felállítanak egy mércét a Nőről. Jah, ezt teszi olyan, aki egy forintot sem ér és nem nagyon kapkodnak utána a Nők. Még elvárásai vannak ezeknek  a férfiaknak. Így nevezem őket, de sajnos mondhatnám, hogy nyomorult, majom, macskajancsi stb. Miért van az, hogy pont aki egy nyomorult lelkű férfi az gondolja, hogy bármit megtehet a Nőkkel? Miért van az, hogy ő meg is teszi. Mert megteszi, mert hagyjuk. Sajnos hagyjuk és ez a baj. Az amolyan "szuperpasik" kihasználják ezt a bugyuta nőkben és úgy játszanak velük ahogyan akarnak. és itt a hiba. Mert mi nők hagyjuk, hogy ezt tegyék velünk. Csak nagyon kevés olyan nő van a világon, aki odamondja, lezúzza, leteperi a férfit és megmondja a véleményét. Ezt nem is szeretik a "szuperpasik". Tovább is állnak. mert ugye sokkal könnyebb egy bugyuta, semminek sem ellentmondó nőt megszerezni,mint egy olyat, akiért tenni kell. De van eszük, mert hát tényleg a könnyebb utat választják, mert hiába rövidebbek a körök,de még mindig sokkal jobban tudnak uralkodni egy bugyután, mint egy határozott nagybetűs Nő-n. Mi nők másak vagyunk szerintem. Mi lehet jobban szeretünk harcolni, de nem megyünk bele ostoba pasikba. Nincs értelme. De nyilván a nőkben is van olyan aki inkább választja a "szuperpasit", mert szeret alázkodni. Én sosem szerettem. Ha valami nem tetszett megmondtam. Tudom, hogy van egy olyan szó, hogy kompromisszum, de sajnos nem a gyakorlással van a gondom. Inkább elvárnám, hogy a másik is így gondolkodjon. Nyilván ha körülnézek az ismeretségi körömben, akkor látom, hogy kik azok akik kompromisszumokkal élnek, kik azok akiknek papucs férjük van és kik azok a nők, akik egy fabatkát sem érnek. Megfigyeltem, hogy tényleg könnyebb egy ronda nőnek társat találnia, mint egy jobb fajta csajnak. És most nem a paplanszájú nőkre gondolok. Az olyan jófajtára, aki normálisan néz ki, tud viselkedni  ha kell, tud szajha lenni. Szóval az olyan igazi klassz csaj. Van egy ismerősöm aki 3 gyermekes anyuka. Úgy érzem, hogy azért lenézi a mai szingli csajokat. Én sosem foglalkozom vele, mert tudom én, hogy ronda, és nagyon nagy szerencséje van, hogy elvette egy másik ronda pasas, akinek a tej megalszik a szájában. Ijesztőek  együtt, de hát ahogyan szokták mondani az Isten egymásnak teremtette őket és hát legyenek boldogok. Nem hiszem, hogy olyan érdekes lenne együtt élni egy ilyen fickóval, de hát ő sem "szuperpasi". Sőt. Soha nem is lesz az. Toltak három gyermeket és kész. Letudták az életüket. De arra is rájöttem, hogy  a nőnek az a pasas a "szuperpasi" Így arra a döntésre jutottam, hogy mindenkinek az éppen aktuális, és éppen az ég által megadatott pasi a "szuperpasi".
És vannak nők akiknek a "szuperpasi" mint fogalom sosem létezik, mert sokkal jobb egy férfit taláni, mint egy "szuperpasit"!
:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése