2014. január 24., péntek

Tegnap beszéltünk

Az, hogy akkor elbasztam az tök egyértelmű. Én hibáztam, beismertem, taktikáztam. Elbasztam. Csúnya szó, de ettől jobban nem tudom büntetni magamat és beismerem. Nagyon nehéz beismerni dolgokat, de akkor megtanultam, hogy csak így lehet tisztázni. AZ, hogy soha nem fogja megbocsájtani azt érzem és tudom és szeretem annyira, hogy el is fogadom. Azaz nem akarom elfogadni, mert annyira szeretem, de sajnos nem lesz más választásom. Biztosan tudja, hogy mit érzek, mert sosem titkoltam előtte. Megmondom most is ha néha-néha beszélünk, de nem traktálom vele, mert tudom, hogy nem tud mit kezdeni vele és nem is akarom az amúgy sem éppen felhőtlen viszonyomat vele összeveszésig bonyolítani. Szar érzés ez amúgy, hogy tudja az ember a nemleges választ. Azaz ebben sem vagyok biztos, hogy sosem leszünk egymáséi, de most ebben a pillanatban azt tudom mondani, hogy semmi esélyem nincs, mert egy akkora barom, állat voltam, hogy saját magam szívattam meg és pontosan ezt érdemlem Tőle. Amúgy úgy döntöttem, hogy akkor is szeretni fogom, ha akarja ha nem, de most már csendben. Úgy szeretek visszagondolni arra a pár napra, azokra a pillanatokra, azokra a nézésékre, hogy hihetetlen. Szerintem neki is eszében van. Volt egyszer, hogy iszonyat nagyon nevettünk telefonon keresztül, mert kicsit morbid volt a téma. Emlékszem az illatára. Arra nagyon. De hát mit kesergek itt, ha ennek semmi értelme, mert Ő már lezárt engem és tulajdonképpen még így is összetehetem a két kezemet, mert néha szóba áll velem. Én úgy örülök ennek és már ez is boldogsággal tölt el. Mondjuk van egy olyan 7. érzésem, hogy szeret. Lehet csak, mert ezt akarom/akarnám, de néha úgy érzem, hogy igen fontos vagyok neki. Olyan szépen beszélt velem tegnap is. Azaz írt. Milyen ember lehet az, akit becsapok, átverek, aljas módon érzelmekkel játszom még mindig tisztelettel van felém. Remek ember. Úgy szeretem. Azaz úgy tudnám szeretni. Mindennel együtt. És remélem, ha most nem adatik ez meg nekem, akkor majd a következő életben én leszek a borsó ő meg a héja és akkor eggyé fogunk válni és csak az övé és ő az enyém lesz. Hiszem...






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése