2014. január 13., hétfő

Szerettem valakit.

Szerettem valakit. Mindenki szeret valakit, de mindig van egy akit úgy igazából. Én úgy vagyok vele, hogy bárki lesz az életemben, akkor is nagyon szeretni fogom és mély sebek és a titok övezi, hogy ki is Ő. Nagyon szerettem.Rajongásig. Senki nem tud a románcunkról. Nem volt publikus. Nem miatta. Miattam, mert együtt éltem valakivel. Van ilyen. Hazudik az a nő vagy férfi, aki most elítél. Van, hogy beleszeretünk valakibe, de tudjuk, hogy soha nem lesz belőle kapcsolat. Az első perctől kezdve imádtam és ő is engem. Ő olyan az életemben, hogy már tudok nélküle élni, de nagyon nehezen viseltem, hogy nem lehetünk már együtt. Sok idő kellett míg elengedtem. Sok sok fájdalmat is okoztam neki. Szenvedett miattam és most pár évvel később jöttem rá, hogy egy aljas voltam, mert nem érdemelte meg. Megtanultam egy dolgot. Tényleg el kell engedni bizonyos embereket, mert akkor szeretjük igazán. Elengedni és hagyni, hogy boldog legyen. Nagyon nagy meló ez egy embernek, de aki egyszer is megteszi, akkor nagyon szerethető lesz egy életen át. Olyan erővel rendelkezik, ha ezt megteszi, hogy a világ legboldogabb embere lehet majd idővel.És bölcs is. Én elengedtem, pedig mai napig van, hogy gondolok rá. Sokat nem tudok róla, de amennyit lehet azt tudok. Boldog. Remélem tényleg az, mert neki csak a legjobbakat kívánom. Olyan érdekes, hogy vannak napok amikor eszemben van. Ez már nem  olyan érzés ami befolyásolhatna bárki más felé, ez már a múlt és az életem része. Ezzel együtt élünk, ha akarjuk ha nem. Szerintem mindenkinek van egy ilyen ember az életében. Még ha házasok is vagyunk, akkor is tudunk egy olyan nőt vagy férfit mondani, akire szívesen emlékezünk és minden porcikánkkal szeretjük/tük. Csak már máshogyan. És elfogadtuk, hogy elválnak az útjaink. Ezért nem bűnhődhetünk és nem lehet lelkiismeret furdalásunk. Az életünk része és nagyon boldogan kell rá gondolnunk. Ha megtanuljuk elengedni akit szeretünk az a nagy dolog. Akkor tényleg szerettük. Én megtettem. És remélem, hogy ezzel a boldogság útjára engedtem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése