2014. január 18., szombat

Nájdzsella Láuszon :)

Nem tudok főzni. Vállalom. Sosem volt ez téma nálam. Mindenki tudja szerintem, hogy nem állok a lépcső felső fokán ebben a műfajban.  Sosem érdekelt. Nem álltam anyám mellett a konyhában és drága nagymamám mellett sem. Csak belibbentem és követeltem, mert mindig kurvára éhes vagyok. Az köztudott, hogy nagyon keveset eszem egyszerre,de vagy nyolcszor csinálom ezt egy nap. idegesítő mindenkinek, mert egyszerre nem tudom le. Ez van. Nem foglalkozom vele. Sokan bántanak miatta. sokszor megkapom, hogy egy szarevő vagyok. Sajnálatos módon volt egy nagyon súlyos májbetegségem és egyszerűen egy diétán vagyok. Aztán kiderült, hogy nagyon kemény laktóz intoleranciám van. Nagyon nehéz így enni. Nagyon rettegek, hogy miben mi van, mert csak egy csepp tejes dolog és végzetes órák következnek be. Sosem akartam megtanulni főzni. Valahogyan tényleg nem vonz és nem is érdekelt sosem. Nem is szeretek nagyon enni. Én nem falom halálra magamat. Édességet sosem eszem. Egyszerűen 11 éve amikor beteg lettem a csokoládét az édeset úgy megutáltam vagy megundorodtam tőle, hogy ha egy falatnak is le kellene menni a torkomon meghalnék. Na jó csak okádnék egyet. :) Szerencsés  vagyok, mert ezáltal nincs nagy seggem. Mondhatni csíííínoska fajta vagyok, de nem attól, hogy nem eszem. Imádom a főzelékeket és a kenyeret is. Imádom a friss, fehér kenyeret és ha éppen ahhoz van kedvem, megeszem. Egy-két dolgot azért tudok. Mondjuk artériát vágni magamon vagy máson a konyhában. :) Kisebb reggeliket azért talán. Ha akarnám. Sosem voltam rászorulva. Nagy bajom az is, hogy amikor a főzés közelében vagyok állandóan büdös a ruhám. Büdös a hajam. Olyan igazi kaja szagú. Nem szeretem, mert egy kicsit illatmániás vagyok. Mindig friss legyek és üde. Ezt a konyhában lehetetlenség betartani. Hálás vagyok, hogy főznek rám, hogy nem szorulok a konyhába, hogy nem kell még főznöm. Ez nem azt jelenti, hogy sosem fogok. Remélem egyszer talán. Nincs is kinek. Még sosem kérték Tőlem, hogy főzzek. Nem várta el egy férfi sem mellettem. Tudták, hogy nem az erősségem. De úgy vagyok vele, ha valakit egyszer úgy igazán szeretnék vagy Ő engem, akkor ha kell még égtájak szerint is megtanulom. Na jó ez nagyon erős volt, de akkor ígérem mindenkinek, hogy beszámolok majd róla. A bántóknak meg csak annyit üzenek, mert sokszor megkaptam, hogy nekem semmi nem jó. Szeretnék kövér és egészséges lenni. Nagyon szeretnék. Sajnos nekem nem adott meg ez, mert az elején leírt két dolog miatt nagyon nehéz így az életem, de büszke vagyok rá, hogy betartom és tényleg odafigyelek. Vagy valaki elfogad majd és imádni fogja, hogy nem tudok főzni, vagy majd ösztönöz és becsülni fog, ha egyszer megtanulok miatta. De addig is jól lakom a közösségi oldalon kitett étkekkel és ez teljesen kielégíti a kajálás utáni vágyaimat.
Üdv: Nájdzsella :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése