2015. május 25., hétfő

Szoptatás

Úgy látom, hogy nem értünk egyet, ami nem gond csak tisztázzunk már valamit:
Az, hogy odamegy a nő a "mekibe" és megkérdi, hogy szoptathat-e az nagyon nagy intelligenciára is vall amúgy. Én sem szarok, sem hugyozok, sem vágom a körmömet a Müllerbe vagy a Postán. Nem hugyozok a strandon a vízbe a trambulinról sem. Nem megyek oda a Tescoba, hogy itt akarok cimbalmozni, mert amúgy sem tudok, de ha nem engedik, akkor meg viszek másnap vagy 200 roma cimbalmost, mert hú de gecik ezek a Tescosok! Álljunk már meg egy kicsit azért. Ha szoptatni lehetne, akkor én minden áldott nap G-ével akarok a "mekiben a gyerek sarokban szexelni, mert nehogy már ne lehessen. Mi az, hogy nem lehet? Én ott akarok, mert ha nem, akkor diszkrimináció. Akkor már engedtessék meg nekem, hogy kiválasszam, hogy a kedves anyuka melyik melléből szoptasson, mert nekem nehogy a bal csöcsét vegye ki, mert elhányom magamat. És nagyon örülök, hogy ennyi ráérős szoptatós anyuka van, hogy másnap hipp-hopp összetömörültek egy jó kis szoptatásra. De szép lehetett bazdmeg! Minden vágyam, hogy eszem egy étterembe és a mellettem lévő asztalnál a szaros seggét tegye tisztába egy anyuka, mert " nekik ez jár "! A nagy lófaszt jár. Én itt élek a hazámban és nem érdekel, hogy külföldön milyen empatikusak ezzel kapcsolatban. Inkább vegyünk példát Dubairól. Ott fejbe is lőnek, ha ezt megteszed, de jogosan szerintem. Nem kefélgetünk az utcán, mert az magánügy és intim dolog, a buzik is vonuljanak otthon fel, mert a hetero sem megy ki kefélgetni az utcára. Akkor a szoptatós anya is oldja meg. Vannak barátnőim is, akik szoptatnak, de még életemben nem hallottam, hogy nyilvános helyen tennék. És aki meg tizenéveseket szoptat vén nyanya létére, az meg süllyedjen el szégyenében. Jó, hogy nem mindenki rácsatlakozhat majd bárki csöcsére. Micsoda világ ez tejóisten! Blöeee.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése