2015. május 10., vasárnap

Gyémánt

Mindig azt mondják, hogy a gyémántnál semmi nincs ami jobban ragyogna. De van! Mi emberek. Mi, ha akarunk, akkor sokkal jobban tudunk ragyogni, mint az a drága és különleges kő. Magunkat is ahhoz hasonlítanám. Mi is pontosan olyan szépek vagyunk és pontosan úgy tudunk ragyogni. Voltak most rossz napjaim, mert nem akartam, hogy ragyogjak és tényleg szarul néztem ki. Volt egy pár nap, amikor azt gondoltam, hogy nem, hogy gyémánt nem vagyok, de még egy kibaszott kavics is jobban nézett ki, mint én, pedig felvettem az álarc pofát és megpróbáltam. De akárhányszor belenéztem a tükörbe, csak azt láttam, hogy nem, nem, nem ragyogok. Pedig én mindig ragyogni akarok és megpróbálok mindig is ragyogni. Általában teljesítem is ezt a feladatot, mert teljesen jóban vagyok magammal, de az év 365 napján vannak napok, amikor én sem tudom teljesíteni. Sokan vannak így szerintem és a baj ott van, hogy sokan 2 hetet ragyognak csak az évben. Reggelente amikor még harmatos a fű és még kicsit csíp a levegő azon gondolkodom amikor egy-egy piros lámpánál nézem az embereket, hogy miért nem ragyognak már reggel, mint egy gyémánt? Én mindenkire próbálok mosolyogni, de egy visszajelzést sem kapok. Kullognak az emberek és lefelé gördülő szájjal mennek dolgozni. Nekem is vannak nehezebb napok és olyan is van amikor semmi kedvem menni, de én nagyon boldog vagyok, hogy van munkám és mehetek. Soha egyszer nem vagyok hálátlan ezért és éppen úgy mosolygok minden áldott nap, ahogyan csak kifér a fejemen. :) Amikor nem ragyogunk mint a gyémánt, akkor semmit nem vonzunk be. Igen én is szoktam csalódni, de nem dünnyögök rajta és már megtanultam leszarni, hogy ha megbántanak, akkor azon agyaljak. Az legyen már az ő baja annak, aki megbánt minket és nehogy már nekünk legyen rossz. Mindig legyen már ragyogás, mert csak akkor tudjuk bevonzani a jót és talán akkor mindenki megtalálhatja a másik felét és akkor talán kerek egész lesz ez a rusnya, csúnya világ. Én ma is mosolygok és ragyogok. Szeretném én is látni másokon, hogy magabiztosak és ragyognak. Nem sopánkodnak és nem nyavalyognak. Én minden nap ragyogni fogok és ezt mindenki látni fogja, mert a belső ragyogás többet ér, mint amikor felveszed a márkás ruhádat magadra,. Hiába húzod fel, ha belül egy rohadt alma vagy. Semmit nem érsz vele. Belülről ragyogjatok. Tanulható. Én megtanultam.
Mert hát ha kissé csiszolatlan is vagyok még, de GYÉMÁNT!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése