2015. május 19., kedd

Húzd ki magad!

Minden áldott reggel amikor felébredek, már egyenes háttal teszem. Alaptörvény, hogy egy nő mindig emelt fővel járjon-keljen a világban. Mindig odafigyelek a külsőmre, de még amit tróger öltözködésnek hívok az is sokkal drágább, mint egy átlagosnak. Én trógernek hívom a melegítőt is, de egyszerűen olyan jól lehet abban is pompázni, hogy mindenkinek ajánlom. Egy melegítőben is pontosan figyelnek ránk a férfiak. Sőt. Sokszor sokkal jobban tetszik nekik, mintha valaki magassarkúban botorkál. Én elég kevés alkalommal viselem a magassarkút, mert egyszerűen nem vagyunk barátok. Tudok benne menni és még futni is, de azt gondolom, hogy az én csodás bokámhoz lapos topánkák illenek, vagy az igazi tűsarkú, de azt nap mint nap viselhetem, mert akkor mázsás súlyokkal élnék a lábamon meló után. Éppen ma figyeltem meg, hogy ha kihúzom magamat, akkor sokkal vonzóbb vagyok és magabiztosabb. Nem fogok én görnyedten járni, mert büszkén is mehetek. Minden nőnek büszkén kellene mennie, de persze azért van önkritika is. Itt arra gondolok, hogy egy dagi vagy molett is húzza ki magát, DE! megfelelő ruhában. Én sem vagyok XS méret, de tudom, hogy mit és hogyan vehetek fel a testemre. Ma amikor sétáltam be a melóba, akkor vettem észre, hogy még a nők is figyelnek. Minden reggel 7-kor már mosolygok. Amúgy nem lehet még megérinteni sem, nemhogy hozzám szólni! De ragyogok belülről, mert megérdemli a lelkem  és a környezetem, hogy ezt lássák rajtam. De így is érzem magamat. Ragyogva. Imádom amikor a proli munkások füttyentenek, mert legalább feldobom a napjukat. Imádom, hogy elérhetetlen vagyok sokak számára és imádom, hogy még csak a szemük sarkából leskelődnek. Imádom, hogy nem nézek rájuk, de ők bámulnak, mert látják, hogy ragyogok. Minden nőnek ragyogni kellene. Ha egy férfi megdicsér azt egy köszönömmel kell jutalmazni. ha szarul érzed magadat és valaki szépnek lát, akkor is meg kell köszönni. Amikor emelt fővel megy a nő, akkor a legmagabiztosabb. Akkor a legszebb, mert akkor él igazán. Imádom amikor bámulnak és látom, hogy élnek az emberekben az ösztönök, még ha nem is életképesek, mert nyilván más társadalmi értékeket képviselünk. De imádom azt is, amikor bámulnak a kocsiból a férfiak minket nőket, hogy tényleg érdemes felkelni és egy leheletnyi parfümöt fújni a nyakunkra, és érdemes kacéran a csípőt használni, hogy érezzük NŐK vagyunk. kevés nő létezik már és egyre több a konyakszínű harisnyás, tele gátlással élő nő, akik semmire nem képesek csak ülnek a malomkerékben is gyakorlatilag mindig egy irányba forognak. Én látni szeretnék. Érezni, hogy illatozom, hogy néznek, hogy csodálnak, hogy libben a szoknya, szökkenek és egyszerűen boldog vagyok, még akkor is, ha most 5 kiló felesleg van rajtam és nem csont soványan teszem. De illatozom, mint tavasszal a nyíló virágok. Imádok futni a réten, érezni a bőröm illatát. Imádom, hogy végre beértem és Nő lettem és soha semmiért nem adnám, hogy szeretem magamat és teljesen jól vagyok. Egyenes háttal és kihúzva megyek továbbra is, bárki akarja, hogy ne tegyem, mert egyszer élek és most vagyok NŐ. Most akarom megélni, hogy szépnek látnak. Ti is tegyétek ezt lányok, asszonyok.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése