2015. május 15., péntek

Nagyon kemény a divat

Valamelyik nap sétálgatva, nézelődve egy áruházban arra lettem figyelmes, hogy itt ma már mindenki azt húz magára, amit akar és szeretne. Semmi önkritika nincsen. Hogy a dagadt emberek úgy használják a rövid és szűk ruhákat, hogy az felháborító. A közösségi oldalakon is sokszor megakad a szemem egy-egy bálnán, akik olyan szűk feslőt vesznek fel, mintha a Vörös-tengeren lennének búvár oktatáson. Sosem érdekelt, hogy ki miben jár és mennyit nyom, de az önkritikát nagyon szeretném ha mindenki ismerné. Semmi baj nincsen azzal, hogy valaki kövér, de a családomban is van olyan, aki küzd a kilókkal. Megjegyzem, hogy azért eszik is és hiába a sok sport sosem fog lefogyni, mert helytelen a táplálkozás. És nem is akarok ebbe belemenni, mert vannak sokkal jobb szakemberek, mint én, de hát az emberek nem hülyék és én miután okos vagyok látom, hogy miért nem fogynak bizonyos környezetemben lévő emberek. Mert falnak, zabálnak. és ami a legfontosabb le is nyelik. :) ha bármi ilyen problémátok van, amúgy üssétek be a közösségi oldalakon a Bocsi Viki nevet és tessék tőle kérni a tanácsokat fogyással kapcsolatban.
Szóval akkora bálna testre miért vesznek fel előnytelen ruhákat a kövér nők? Miért húzogatják a ruhát, szoknyát magukon? Hiába veszik fel, sajnos minden látunk. És sokszor nem akarjuk ezt látni. Én nem vagyok egy csont sovány Nő, de tudom, hogy mit hogyan kell felvennem, hogy az gusztusos legyen. Van önkritikám. Nagyon ízlésesen öltözöm és a nagyon jó lábamra sem vennék fel szoknyát, mert nem érzem jól benne magamat, pedig nagyon jó lábam és testecském van. Nem vagyok agyon edzett és nem is akarok olyan lenni, egyszerűen jól akarom magamat érezni a bőrömben és jól is érzem magam. Soha nem vennék olyat fel, ami nem áll jól és kényelmetlen. Erre a disznó nők meg aggatják magukra az olyan ruhákat, amik úgy állnak rajtuk, mint ha egy szafaládék lennének. Azt hiszik, hogy ez szép? Nem. nem szép és gusztustalan is. Mindenki tudja már, hogy milyenek az adottságai és ne tegye ki a háját a nagy világnak és a narancsbőrét, mert IGEN sokan elhányjuk magunkat. Undorítóan tudnak és persze gátlástalanul öltözködni a dagi nők. Persze van olyan ismerősöm, aki molett és nagyon csinos. Nem rájuk értem az előzőeket. Ők tudják, hogy hogyan kell ízlésesen öltözni, mert ők is Nők. de ezek a szafaládé dagadékok olyan furcsák. Akkora önbizalommal vannak és arccal a világ felé, hogy minden ráfér a pofájukra. És szexuálisan nem vonzóak. pedig egyszer nekem is mondta egy dagi, hogy ők szexuálisan is vonzóak. A nagy lófaszt. Amelyik pasi meg őket választja, az meg lehetőleg oxigén palackkal menjen az ágyba!
Kérem szépen a nőket, hogy legyen önkritika! Molett nőként kell viselkedni és öltözni, mert akkor lesznek ők is nők. Nem kell felvenni a cicanadrágot és nem kell minit hordani, mert azt csak a tökéletes nők viseljenek. Igen, csak ők! és nem érdekel, hogy ők jól érzik benne magukat. Az emberek meg elokádják magukat higgyétek el a látványtól!
Hajrá dagik! hajrá!

1 megjegyzés:

  1. A fotón lévő hölgy se nem bálna se nem disznó....kimondottan csinos!!!
    Nincsen vele ,velük semmi baj.........voltam már sovány,molett,"pontjó" és mindig akad aki betudott szólni és be is szólt,mert szeretünk,szeretnek belepofázni a másik ember dolgába,de legfőképpen a kinézetébe.
    Előfordul,hogy az én szemem is fennakad eseteken,de veszek egy nagy levegőt és tovább megyek ,mert ehhez aztán semmi,de semmi közöm nincsen........További szép napot kívánok,szeretettel!

    VálaszTörlés