2015. május 2., szombat

Döntés



Nagyon kemény dolog és nagyon veszélyes. Életünk során hozunk rossz és jó döntéseket. Nem tudom, hogy a statisztika mit mutat, hogy az emberek többsége milyen mérleggel rendelkezik, de én azt hiszem több jó döntést hoztam, mint rosszat. Mindig azt szoktam mondani, hogy lukra nem megyek. Mindig érzem, hogy mit kell tennem. Olyan vékony pengén táncolok, de tudom, hogy a legjobb döntéseket hozom meg. Ha akkor nem is olyan zökkenőmentes, de később mindig bebizonyosodik, hogy volt értelme gondolkodnom, hogy milyen döntés szülessen abban a pillanatban. Ezt az élet minden területére értem. Vannak és voltak is rossz döntéseim nem is tagadom, de azt hiszem, hogy még lesznek is. Sokkal jobban táplálnak minket a rossz döntések és sokkal többet adnak majd a továbbiakban, mint a jók. Mert a jó jön és élni kell vele, ott van a földön és fel kell venni. A rossz marad egy darabig, az ember gondolkodik rajta és évődik, aztán tényleg az idő fogja megoldani. Mindig alapos vagyok és megfontolt. Most nem rég viszont akkora lukra mentem, hogy miután persze 10 perc alatt kimásztam, most kezdem felfogni, hogy miért is voltam ilyen balga. Valószínűleg azért, mert hittem. Mindig hiszek, de általában jól érzem és semmi gondot nem jelent. Most egy olyan dolog előtt állok széttárt kezekkel, hogy kb. adtam magamnak még a mai napot, hogy végleg elraktározzam és lezárjam, mert engem a FŐNÖKÖT nem szívhat tovább egy rossz érzés sem és pláne nem  döntés. Igen megviselt. Már nagyon régen viselt meg dolog és most egy nagy arcon csapásként éltem meg, de tudom, hogy valami célja volt a sorsnak ezzel a dologgal. Hiszem, hogy azért kaptam, mert most is be kell bizonyítanom, hogy olyan értékes vagyok, hogy páromat sem találnák, ha nagyon keresnénk. Olyan furcsa, hogy ez a helyzet rossz dolgokkal illetett és, hogy a nagyon vigyázott erkölcsöm meg lesüllyedt a béka segge alá. De mára már feloldoztam magamat, mert úgy gondolom, hogy túl kell lendülnöm ezen a dolgon. A döntéseket mindig csak magunk hozzuk meg és csak magunkat hibáztathatjuk. Még akkor sem könnyű, ha a mellékelt tábla mutatja, hogy merre van a könnyebb és a nehezebb, mert az út végén fogjuk meglátni, hogy vajon jó döntést hoztunk-e? Én bízom benne, hogy mindenki mindig a legjobb döntést hozza és még ha néha rossz útra is téved és letér az ösvényről, akkor is ember tud maradni és talpra tud állni. Most felveszem igaz a páncélt megint és álarc nélkül emelt fővel, magabiztosan indulok el a jó úton és magam mögött hagyom az elmúlt időszakot. Egy biztos. Most volt egy rossz döntésem, de kaptam 3 olyan nagyon klassz és jó dolgot, hogy hálás vagyok mindenért.
Döntsetek úgy, ahogyan a szívetek diktál.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése