2014. augusztus 1., péntek

Végérvényesen

Sokszor figyeltem. Nem napi rendszerességgel, de olyan furcsa érzéseim voltak vele kapcsolatban. tegnap éjjel már aludtam, amikor felriadtam és eszembe jutott, hogy utoljára még kérdeznem kell valamit tőle, hogy végérvényesen megbizonyosodjak róla, hogy ebben az életben elvesztettem, lemaradtam. Aztán jöttek a válaszok. Minden írás és kimondott szó mögött valamiért látok valamit és teljesen máshogyan értem és fogom fel, mint az átlag. Jöttek bizonyos szavak: furcsa, előbb, utóbb, sokáig, igazi, keresés, nagyjából, hiszek, véletlen stb. És ahogyan olvastam azt vettem észre, hogy lehet itt az a nagy nap valami nem stimmel. Most biztosan ahogyan olvassa, mert olvasni fogja, akkor mosolyog, mert ezt is elárulta, hogy szokott mosolyogni "rajtam" . De most megtudja 1 nappal a bizonyos nap előtt, hogy én nem fogok tiszta szívemből örülni és nem is értem, hogy miért vártam a tegnapi napig. Hogy miért pont akkor kérdeztem valamit azt én pontosan tudom. Bizonyosságot szerettem volna nyerni ahogyan már írtam és most itt toporgok, hogy mit tegyek? De valószínűleg semmit nem teszek. Nagyon örülök, hogy nem hisz a véletlenekben. Én sem. És ezt ő este pontosan tudta. Hogy ez sem egy véletlen volt. Már aludtam. Miért ébredtem volna fel, ha nem fontos? Miért? Azért, mert nincsenek véletlenek. Meghagyom még neki azt a napot de örülni nem fogok. És nem bánom, hogy tegnap tettem fel a kérdést neki. Viszont egy kérdésre válaszolnék, amit csak ő fog érteni. Nem voltál elég kitartó. Ez a válaszom. Szeretném látni az arcát, hogy hogyan reagál és remélem, hogy nagyon erős és megnyugtatja magát, hogy nem igaz amit most leírtam és nagyon erős ahhoz, hogy meggyőzze magát a jó döntéséről. de holnap amikor az a nyakkendő a helyére kerül, akkor tudom, hogy ezek a mondatok lesznek az utolsó gondolatok... Eszébe fog jutni, még ha akkor boldognak is kell lennie. Mert nem olyan boldogság  ez neki én valahogyan érzem. Pontosan a másik fél miatt nem. Szeretik a férfiak a simulékony nőket, az alázatosakat. De csak egy Pradat viselővel teljesedhet be az életük. Minden jót...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése