2014. augusztus 20., szerda

Dilemma

Megkérdezett egy lány, hogy mi a véleményem arról ha van két barátnő és az egyik volt pasija tetszik a másiknak. Már a kérdést is nehezen emésztettem, de igazából nem tudok mit mondani ebben a témában. Ezen nem múlhat barátság. Szerintem. Ahhoz a másik félnek igen ostobának kell lennie, ha ezért egy barátság megszakad. Beleszerethet egy ex a legjobb barátnőbe s fordítva is létezik ilyen. te eldobtad, köztük valami alakult, de ettől te nem vagy áldozat és nem vagy hátba támadott sem. Van ilyen, létezik. ha a másik túllépett, az nem azt jelenti, hogy a barátnő felszedte a ledobott göncöket. Bár ezt nem tudom még elképzelni sem, mert általában én vagyok a lányok között, akiknek mindig is az idióták és a fura fejűek tetszettek. Meg akiken sokat tudnak ők nevetni, de hát ezért a barátok. Még eszembe sem jutott és gondolati síkon sem képzeltem el, hogy bármelyik barátnőm volt pasijával valamit is kezdjek. Majd elgondolkodom, hogy miért. :) De már talán a nevüket sem nagyon tudom, mert biztosan jelentéktelenek már a számunkra és gondolom a hibáikat és erényeiket egyaránt ismerem. Szóval ebben a témában olyan béna, balfasz vagyok, hogy igazából nem tudtam mit mondani. De egy biztos, ha az a barátnő, aki ezen megsértődik, az kb. annyira  a barátnője bárkinek, minthogy nekem van vagy 400 barátnőm. Ha esetleg ilyen fenyeget majd engem, akkor azonnal leírom a saját tapasztalatomat, hogy bármelyik barátnőm exére szemet vetettem és akkor talán valósabb lesz az állításom. De előre szólok, ha ezért valamelyik megsértődik, akkor inkább elfojtom az érzéseimet és öngyilkos leszek. Se. Soha. :)Wahahahahahahahaha :) :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése