2014. augusztus 2., szombat

Illatok

Nagyon fontos téma. És most nem feltétlen a parfümökre gondolok, hanem a bőrünkre a bőrünk kipárolgására. Én nagyon érzékeny vagyok erre, kábé olyan szerepet játszik az életemben az illat, mint a kezek, a lábak, az ajak. Nagyon fontos. Én úgy vagyok vele, hogy a kémia a legfontosabb két ember között. Olyan jó amikor érzed a másik bőrének az illatát és nem taszító, imádod és emlékszel rá akkor is, ha már a sors elválasztott egymástól. Érzed az illatokat és 100 közül megismernéd bármelyik volt kapcsolatod bőrének az illatát. Azaz szerencsés az aki eme képességgel rendelkezik. Én ilyen vagyok. Szeretek szaglászni. Például a barátnőim illatát is bírom. Nem tudnék a közelükben lenni és rájöttem a sok sok év során, hogy a barátságban is nagyon fontos az illat. Fontos, mert a napjainkat osztjuk meg a barátokkal és megmondom őszintén semmi kedvem nem lenne szagolni egy büdös embert. Úgy értem, akinek nem bírom az illatát. De akit választasz annak minden egyes porcikáját bírnod kell. Az visz előre és az mozgat be minden kis idegszálat. Aki azt mondja, hogy ez nem számít az valószínűleg igénytelen. Van egy ember akinek mai napig érzem az illatát pontosan úgy, mint amikor valahonnan a nagymamám karjának az a jellegzetes illata valahonnan előkerül a mindennapokban. Érzem a férfi illatát sokszor. Semmi jelentősége nincs olyan szempontból, hogy vágynék rá, mert már réges-régen nem vágyhatom, de bizonyos időközönként érzem az illatát. és érdekes, hogy látom magam előtt a kezét is, amikor megöleltem jól beleszippantottam a nyakába, bőrébe, ruhájába és valószínű, hogy ez maradt meg bennem. Olyan jó illat volt. Mindenkinek van ilyen az életében, hogy imádja az illatot, mint amikor parfümöt is választunk. Abban is kicsit régimódi vagyok, mert a régi és karakán, erős illatokat szeretem magamon. A határozott illatokat részesítem előnyben. Annyi illattal találkozunk az életben, de leginkább azokat szagoknak hívjuk. Két ember csak akkor működhet ha az illat megfelelő. Akkor aztán teljesen mindegy, hogy ki, hogy néz ki, de a kémia az működjön. AZ én bőröm illata különleges. Tudom, hogy az és imádom. Nyilván nem szagolgatom magamat nap mint nap, de érzem, hogy szuper a bőröm illata és tudom, hogy másik is szerették/szeretik. Boldoggá tesz egy jó illat és örülök ha felidézhetem az illatok történetét. Ha nem hiszed, hogy az illatok fontosak, akkor sajnos felületes ember vagy.
Aki pedig kételkedik az illatomban, az járjon utána. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése