2014. május 23., péntek

Hülyének nézés

Ez egy olyan szörnyű dolog. Ettől rosszabb nincs a világon. Olyan borzalmas érzés, hogy vannak emberek, akik azt hiszik, hogy sokan lábtörlők. De csak hiszik. Mert tulajdonképpen az aki a másikba törli a lábát és hülyének nézi na az a lelki szemét. Nem az akivel megteszik. Sosem azok a rossz emberek. És nem is mondanám rossznak azt, aki hülyének nézi a másikat, inkább szerencsétlen flótásnak. Engem is szoktak. csak nevetek. Olyan jókat tudok ezeken nevetni a barátnőimmel. és éppen ma beszéltem az arany testűvel, hogy már annyira nem érdekelnek mások minket csak mi magunkkal foglalkozunk. És ez olyan jó. és azokkal, akiket szeretünk. Én nagyon kevés embert szeretek. Nagyon oda kell tennie magát bárkinek, hogy én megszeressem. De vannak, akikért tűzbe mennék. Egyre kevesebb, de azért még mindig szerencsés vagyok. Van, hogy elfújja a szél az embereket egymástól, de olyan jó utána megint ott folytatni, ahol bevégzett anno. De ezek még akkor sem néznek hülyének, amikor valami nem stimmel éppen akkor a kapcsolatban. Viszont vannak olyan emberek az életemben, akik azt hiszik, hogy sok sok mindent megtehetnek. Na azért nem. És ezen is csak nevetek, mert míg az ostoba, buta emberek azt hiszik, hogy modnjuk én nem érzem és nem tudom, hogy mire megy ki a játék, az csak azért van, mert nem akarom, hogy az illető tudja, hogy bizony-bizony nem vagyok egy fejre ejtett hülye pitsa!
Sosem leszek. Sem játékszer, sem olyan, akit hülyének nézzenek.
Egy határig tűröm/tűrök. Aztán elengedem a kezét az embereknek és azt csinálnak amit csak akarnak. A közelmúltban is kaptam olyan pofonokat és volt, akinek sokat segítettem és azt mondta, hogy te szerencsétlen idióta. Igen. annyi segítség után ezt mondta nekem. Semmi gond nem volt ezzel sem. Így gondolta. De valójában saját magáról alkotott véleményt, mert ő sokkal idiótább mint mondjuk én, csak kettőnk között az a különbség, hogy míg ő mindig hülye és boldogtalan, én élek tovább. És soha, de soha többé nincs tovább kedvesség és segítség. Ezt sokaknak meg kell tanulniuk. Sok ember nem mer nemet mondani és visszaszólni. Nem baj, ha visszaszólsz. Ne maradjon benned. Mondd ki bárkinek. Te vagy a bölcsebb. 
Üzenem sok sok embernek: Nincs haverfelvétel!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése