2014. május 4., vasárnap

Fejfájás

Már annyiszor hallottam és olvastam a fejfájásról. És most nem orvosi szemszögből értem, hanem az a bizonyos fejfájás. Nőknél. Amikor teljesíteni kellene, de sajnos esténként megfájdul az a fránya fej. De mitől? Mindig ezen gondolkodtam. Saját tapasztalataim is vannak és mások elmondása alapján ez egy nagyon fejfájós társadalom. Nekem speciál még nem nagyon fájt a fejem attól, hogy valaki, aki mellettem tér nyugovóra mondjuk megkíván. Ez a természetes. Miért van az, hogy egy idő után a nők többségének sajnos nem megy a szexuális élet egy kapcsolatban, házasságban. És akkor jön a sírás, rinyálás, hogy megcsalt, mással kefélget. És akkor? Ezen bárki is csodálkozik? Van olyan ismerősöm, aki azt mondja, hogy havi 2x tökéletesen elég a szexuális élet egy kapcsolatban, mert ott a gyerek a háztartás, a munka stb. De akkor meg minek sírnak a feleségek, ha a férjük olyat keres, aki vágyakkal teli estéket ad neki? És most egy nő se mondja magában, hogy hulla fáradt, kinek van kedve ehhez. Kérem szépen kedves hölgyek éppen ezért nincs kedvük a férfiaknak hozzátok sem. Megértem őket. Nagyon is. Volt, aki azt mondta, hogy 5 perc és intézd el magadat. Mondjuk ettől a mondattól rögtön sírnék, ha férfi lennék egyáltalán nem szégyellném a sírásomat. Ismerek olyat is és azért hála istennek van a földön még olyan, akiknek semmi bajuk nincs a házas élettel és tökéletesen működik. Akkor velük mi van: Ők is dolgoznak, nekik is van gyermekük stb. Ők valamiért különlegesebbek. Én azt mondom, hogy az összes feleség és barátnő megérdemli, hogy megcsalják, elhagyják azt a nőt, aki havi 2x fekszik le a férjével, akkor is csak azért, mert muszáj ls kell mondjuk egy cipő vagy egy új ruha. Szánalmas, mert hallottam ilyet is. Nem szörnyű ez? De. És nagyon sok ilyen van a földön. Aztán meg vannak azok, akik vágynak egy társra, akik aztán beleadnak apait-anyait és őket senki sem veszi észre. Van olyan sok sok barátnőm, ismerősöm, akik ezekkel küzdenek. Hogy míg az, aki havi 1x bújik ágyba az feleség, bár nem is tudom, hogy kik vannak jobb helyzetben, de nyilván a szeretők és nem a feleségek, őket pedig észre sem veszik. Pedig sokkal jobb nők, mint azok a "mackóalsóban" mosogató, takarító feleségek, akik elvetetik magukat és azután magától értetődő, hogy feleségek is maradnak. Nem. kérem szépen téged is megunnak, sőt már lehet, hogy unnak is, mert semmit nem teszel meg a házasságodért. A gyereknevelés mögé bújnak sokan, hogy milyen nehéz dolog stb. Ki mondta, hogy vállaljál? Ki mondta, hogy könnyű lesz? és ki biztosított arról, hogy téged kedves feleség nem fognak megunni? Senki. Te választottad és neked kell tenni érte.
Rájöttem, hogy a férfiakat csak ezzel és a piszkosul jó humoroddal tudod megtartani. Semmi más nem kell neki, csak ott az éj leple alatt vagy éppen reggel vagy tudom is én mikor te a legjobbat hozd ki magadból, hogy még véletlenül se gondoljon másra.
Sajnálom a azokat a férfiakat, akik szenvednek és nem mernek lépni, hogy találjanak tényleg egy odaadó nőt, aki a gyerek és munka mellett is képes szexuálisan kielégíteni azt, akinek ott a szent oltárnál igaz szerelmet, hűséget és minden mást megfogadott.

Szóval. Hiába van rajtad kedves asszonyka  a legszebb és legmárkásabb ruha, mert tudnod kell, akármennyire is nagyon fájdalmas, de téged is unnak és bármilyen szomorú is, de egy perc alatt elveszítheted azt a férfit, akit te akkor, annyira akartál... 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése