2015. április 25., szombat

Chek in Szentpétervár

Az, hogy ma Magyarországon vannak sportágak amik virágzanak, fénykorukat élik az csodás dolog. Már évekkel ezelőtt azon gondolkodtam, hogy vajon tudják-e az emberek, hogy a focin kívül is van élet?Megígértem sportos témát nem fogok írni, de most azt hiszem mindenki jégkorong lázban ég, és nekem is említést kell tennem, hisz hamarosan 😂😂😂 meg kell vennünk a jegyet Moszkván át Szentpétervárra. Megjegyzem Moszkva az egyik legcsodálatosabb város a földön. Egyszerű a képlet. Vannak csapatok, akik nem feltűnőek, dolgoznak egész évben, és tudnak harcolni. Nyilván a focin kívüli sportágakban is vannak idétlen sportolók, akik lehúzzák a viselkedésükkel a színvonalat, de maradjunk annyiban, hogy ők nevetséges gyerekek. A külföldi jégkorongot szoktam nézni és miután a családom nagy része valahogyan érdekelt és érdeklősét mutat a jégkorong iránt, így a magyar szezonnal is képben vagyok. Az már megszokott a jégkorongban, hogy nagyon kevés hír jut el az átlag magyarhoz. Pedig! Kèpzeljètek, városom jégkorong csapata mindent megnyert. Ők a BAJNOKOK. Teljes büszkeség. Miskolc megmutatta. És Van itt egy csapat, akik 7 kemény év után bebizonyították, hogy a kitartó és alázatos munka meghozza a gyümölcsét. Kimentek a fiúk Lengyelországba és felszántották a jeget. 1 csapat fogott ki rajtunk, de az már a múlt és abban nem turkálunk, nem nézünk vissza. Vannak sportágak ès sportolók akik ha elhiszik, hogy győzni fognak, azoknak sikerülni is fog. Így is lett. 2015. 04. 25. emlékezetes nap lesz. Mind játékban, mind szurkolásban. Ennyi lelkes magyart olyan jó látni. Olyan jó, hogy időt, pénzt áldozva kimentek és felrobbantották a csarnokot. Mert a magyar tud szurkolni. Naná, hogy tud. És bárki bármit mondjon rólunk szurkolókról, mi barátok vagyunk. Éppen olvastam, hogy szeretetben szurkolt a magyar-lengyel tábor. Itt nincs olyan, hogy ''vénascannerújlenyomatretinavèrcsoportlófasz''! Itt bárki aki szeretne elmegy a csarnokba. Itt akkor nem mész be, ha elfogyott a jegy. Látjátok? Így is lehet. Ez nem foci. Ide gondolom nem tolnak annyi pénzt. Itt nincs seggnyalàs, itt harcok vannak a legjobbak közé. Itt ha ütközés van az életeden múlik. Itt nincsenek színészkedések, itt feltámadás van. Itt a bunyó a közönségnek szól. Láttam már olyan bunyót ahol a végén ölelték egymást a játékosok. De ők éneklik a himnuszt és a legnagyobb harccal és tisztelettel ugranak a csúszós jégre. Van itt is éneklés a játékosok felé. Itt kicsit több öröm éri a szurkolókat és a játékosokat is. Ezt is gólra játsszák. Csak itt van valamiféle elszántság és akarat. Most itt a legmenőbbek küszöbén hiszem, hogy egyszer a magyar lesz a legjobb. Mi harcosok vagyunk és igazán megérdemeljük, hogy most már féljenek tőlünk. Én alig várom, hogy húzzam a bőröndömet a reptéren. Irány Szentpétervár. Annyira szerettem volna megnézni a várost. Erre egy szuper csapat elintézni nekem, hogy láthassam. Nem kedvesek? De. Így cipőt is vehetek, és szurkolhatok is. Boldog leszek.
Köszönjük FIÚK.
Ès Neked szurkoló, aki nélkül nincsenek mindennapok, akik nélkül nincs feltámadás.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése