2015. október 11., vasárnap

Glamour nap- azaz végveszélyben az emebriség



Miután végre eltelt az a 3 kritikus nap, amikor minden lény Magyarországon megőrül, sokkot kap, úgy gondoltam, hogy írnom kell erről a jelenségről.
Megint kedveskedtek nekünk halandóknak, hogy ismét vásárolhassunk nyakra-főre. Borzalmas volt látni, hogy emberek tömkelege rohan be kuponokkal az üzletekbe, hogy pár ezer forinttal olcsóbban  megvegye azt amit sajnos alap helyzetben nem tud megvásárolni. Szörnyű érzés lehet , amikor kényszeresen kell menni, mert eljött az a bizonyos 3 nap, amikor jóval olcsóbban vásárolhatunk ruhákat. Egyébként nem hiszem, hogy olyan nagy olcsósággal kedveskednek ezek a kuponok, de hát az egyszerű lények higgyék csak azt, hogy nagyon jó vétel volt az a "háundemes vagy céundás vagy dejjkmannos " árú. Ennyi elmebeteg, idióta nőt, mert sajnos a többségük nő volt még életemben nem láttam. Hogy bementem ártatlanul venni egy fehér nadrágot, mert ugye a munkámhoz kell és nem is volt kuponom, mert pont nem is érdekelt. Kell. Venni kell, mert dolgozni bugyiban nem lehet. Én még kényszerre sosem vettem ruhát magamnak, nemhogy kivágott kis szarokkal menjek és öljem meg a másik embert, mert ám ilyet is láttam. 2 nő egy nadrágon úgy összeveszett, hogy ordítottak az üzletben. Még jó, hogy a vidéki buszmegálló pont közel van a bevásárlóközpontokhoz, mert ha csak rajtam múlna, az összes boltos éhen halna. 3 napig agyament emberek tolonganak, mert azt a kiváló minőségű szar HÁUNDEMET imádják. Még a turkálóból is stílusosabban lehet öltözni, mint onnan. Pénteken betértem a kedvenc krémemért egy parfümériába. A krémre persze nem vonatkozott amúgy a kuponos lófasz. Azonnal szóltak, hogy ezen az oldalon semmi, de SEMMI nem akciós. Miután sokat járok oda, így azért velem kedvesek és imádom is őket, mert teljesen készségesek mindig. Miután rájöttem, hogy az én oldalamon nincs hála kedvezmény gondoltam nézelődöm is egy kicsit. Emberek! Hol van itt szegénység? A közel 30 ezres parfümöt úgy vették le az őrült nők a polcról, mintha dunakavics lenne. Csak álltam és azon gondolkodtam, hogy akkor most minden picsán ez a Lancome parfüm fog bűzölögni? Hát a legjobb barátnőm már vagy 1 éve használja és ide vagy oda Glamour nap, ő neki nagyon passzol az egyéniségéhez. Nem kell neki egy kupon, hogy tudja mi az ami kellemes. És ölték egymást, nehogy lemaradjanak róla. Azon azért elgondolkodtam ott egy pillanatra, hogy ezek a csajok vajon hányszor mennek be ebbe a parfümériába? Gondolom csak ezeken a kritikus napokon. Az jutott ott eszembe, hogy pontosan olyan ez a 3 nap, mint egy menstruáló nő. Ideges, feszült, idegbeteg és hisztérikás napok ezek a bugyuta csajoknak. És akkor kérdezném, hogy ha nincs ez a kupon, akkor nem vesznek cipőt, nadrágot vagy bármit amire szükségük van? Tényleg elhiszik, hogy ilyenkor olcsóbb bármi is? És mikor nézegettem még a parfüméria dolgait, egyszer csak megpillantottam egy szuper jó Chanel arckrémet. Mondom hű de fasza lehet ez 10990 kemény magyar forintért. Aztán csak néztem és néztem, mert egy pillanatra elállt a lélegzetem is, mert 109990 magyar forintocska volt az az olcsóság. Azt hittem menten összepisilem magamat, hogy egyáltalán létezik ilyen. Mondjuk már láttam egy párszor ott a polcon, de sosem mertem odalopózni. Most meg egyenesen a Glamour napon azt mondtam, hogy egy fene, megnézem magamnak. Fuldokoltam a nevetéstől és az jutott ott hirtelen eszembe, hogy lehet már romlott és jó lenne egy 20%-os kupon, mert ha romlott, akkor veszem csak meg. :) és milyen feje lett volna ott a boltban valakinek, hogy elkérem a kuponját egy 100 ezer forint feletti krém miatt. kacagtam magamban. Aztán úgy döntöttem, hogy leemelem a polcról az arcomra a krémet és  indulok, amikor a legkedvesebb eladóm odasietett hozzám és azt mondta, hogy gondolt rám. Pacco Rabanne Olympiea. Ez az mondom. és miután a pénztárhoz siettem, hogy megmeneküljek a nőktől akik tolongtak közöltem, hogy én nem kuponozok. Erre azt mondták, hogy nekem alapból 30 % jár. Szóval. ide vagy oda ez a kuponozás. Ha jól meggondoljuk semmit nem ér, mert e tömegből nem a kuponnal fogsz kitűnni, hanem, hogy egyéniség vagy és olyan ruhákat hordasz amit viselni is tudsz.
De még egy tanulságot levontam. Nem szabad tényleg ezen a 3 napon kimozdulni az olyan nőknek mint amilyen én vagyok, mert csak a fejemet fogtam, hogy egy értékes egyéniséget sem lehet ilyenkor látni.  Megértem a férfiakat. Ennyi ostoba nőt nem tudom, hogy hordott össze a világ.









Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése