2015. augusztus 30., vasárnap

Háttérben, titiokban, de a legnagyobb büszkeséggel






 Éppen pár napja olvastam egy cikket, hogy "Kiss Ádám" megnősült. Kb. 1 millió ember teszi ezt
 rendszerességgel a földön minden áldott nap. Olyan jó volt viszont, hogy míg csodáljuk a Kiss Ádámot, addig a magánéletét féltve óvja és ez így van rendjén. Csak egy apró kis képen látszik a kedves felesége, aki annyira tökéletes nő lehet, hogy teljesen boldog voltam, hogy " jó helyre került az Ádám"! Olyan furcsa a nagy átlagnak, hogy vannak humoristák, sportolók, színművészek stb., akiknek normális életük van a "színpad" után. Ők is emberek és őket igazából nem a közönség ismeri, hanem az aki a háttérben van. Nem mindenkinek adatik meg, hogy ebben része legyen, de akiknek polgári foglalkozása van, azok szeretnek inkább a háttérben maradni. Olyan jó érzéssel tölt el engem is, hogy akit szeretek azt sokan imádják. Nők-férfiak egyaránt. De olyan jó érzés, hogy én nem azért szerethetem amit mások látnak, hanem teljesen más megvilágításból látom az ő lényét. Persze nagyon büszke vagyok rá, de tudja, hogy egy nagy nulla vagyok tudásilag abban, amit ő képvisel. Szerintem nem is szeretne ha én azt nagyon szeretném. Imádom, hogy szeretik, de tőlem jobban nem hinném. Olyan jó, hogy ezeket az embereket, akik egy kirakatban ülnek az átlag emberek számára, mi máshogyan látjuk. Nekem nagyon klassz dolgom van, mert bármiről tudok vele beszélni és nem nagyon jön fel a munkássága, de néha azért betalálok egy-két érdekes kérdéssel neki, általában ezeken nagyon sokat röhögünk. Mondjuk az eszembe jutott, hogy visszaélek egy aláírásával és eladom vagy valami jótékonyságra felajánlom, de akkor nem maradhatok a távolban és én úgy szeretem ezt a posztot. Olyan klassz amikor beleszippanthatok a nyakába és azt érezhetem, amit mások talán soha nem fognak. Olyan jó, hogy teljesen természetesen élhet velük az ember és pontosan tudjuk, hogy milyen klassz dolog ez nekik. Olyan jó érzés ha valakit azért lehet szeretni, mert a LEGO másik része és nem kell megfelelni sem neki sem nekem, mert úgy jó ahogyan van. Sokszor mosolygok a közösségi oldalon és persze büszke is vagyok, hogy annyian szeretik. Olyan jó érzés, hogy ez egy érintetlen természet két ember között, hogy nincs kirakat és olyan jó, hogy ezt vannak emberek akik tiszteletben tartják. Jó érzés csendben lenni valaki mellett, aki hangos a világ számára. Van egy nagyon nagy bizalmasom, aki szintén eléggé ismert és olyan jó látni, hogy semmit nem enged megmutatni a magánéletéből. Olyan jó, hogy óvja a csodás nőt és a gyermekeit. Ehhez olyan nagy szeretetre és tiszteletre van szükség, hogy ritka az a férfi, aki erre képes. Nyilván vannak emberek, akik percenként váltogatják a nőket és nyilván meg is tehetik, de ezáltal válnak szánalmassá. És vannak azok a férfiak, akikre a háttérben büszkék vagyunk, csak mi talán kicsit máshogyan.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése