2015. augusztus 8., szombat

Nem csak te vagy fontos




Hosszas olvasás után gondoltam, hogy megosztok pár gondolatot. Most aktualitása is van, de erről nem szeretnék beszélni. Annyit olvasok különböző fertőzéses betegségekről, de ez a munkám és érdekel is, hogy mennyire lehet betartani a szabályokat. Nagyon elmaradottak vagyunk a másik fél felé való beismerés végett. Az, hogy az emberek nem járnak szűrővizsgálatokra, azon már meg sem lepődöm. Sosem értettem, hogy ha ingyen van valami, akkor mi az a visszahúzó erő amiért nem élnek a szűrővizsgálatok lehetőségével. Amikor adott valami és ha az egészségünket szolgálja, akkor miért nem kell az embereknek? Az, hogy ÉVENTE kell járni a nőknek rákszűrésre és 2 ÉVENTE emlő vizsgálatra azzal remélem nem mondok újat. Remélem, hogy akik olvassák a blogomat, azok csak nevetnek, mert rendszeresen járnak. Én mindenkinek akik fontosak nekem megteremtem és lehetőséget adok, hogy mindenki ki legyen vizsgálva rendesen. Mondjuk tudom, hogy a barátaim sokat nevetnek rajtam, mert úton útfélen megoperáltatom őket és minden szart amire nincs szükségük leszedetek róluk. :) Odafigyelek rájuk, mert fontosak nekem és senkit nem szeretnék elveszíteni egy ostoba betegség miatt, mert már vesztettem el embereket. Éppen ma egy éve ment el egy olyan ember  az életemből, aki mindenki szívét bearanyozta. Őt mindenki szerette. Ő volt szerintem mindenki Zolikája. Én úgy érzem, hogy mindenkiből egy kis darab hiányzik, mert ő már nincs velünk. Visszatérve a vizsgálatokra saját felelősségünk, hogy tisztában legyünk az egészségünkkel és ha van fertőző dolgunk, akkor kutya kötelességünk felvállalni. Vigyázni a másikra és tisztelni mindenkit, hogy nem fertőzünk meg senkit sem. Nem csak veszélyes dolgokra gondolok, mint a Heptatitis, Szifilisz, AIDS... stb. Olyanokra is gondolok, amiket a flrfiak terjesztenek, majd tovább a nők, mert ugye elfertőződnek. Olyan egyszerű baktériumokra is felhívnám a figyelmet, amik a hétköznapokban lehet sokaknak a leszarással egyenlőek. Az, hogy nincsenek szexuális szokásaink és tisztelet a másik nem felé, azzal már nem harcolok és már belefásultam abba, hogy harcoljak mindenkivel, hogy milyen nagy bajok lehetnek. Egy baktériumos vagy gombás fertőzést nem kapunk el azért, mert másoknál pisilünk!!! Nem!!! Azt azzal kapod el, ha össze-vissza kefélgetsz! Soha senki ne mondja már nekem, hogy csak úgy jön. Jön a nagy büdös lófaszt! Azért van ennyi beteg, mert már semmilyen kultúrája nincs a szexnek. Már semmi értelme nincs a felvilágosításnak sem az iskolákban, mert a mai fiatalok szarnak a szabályokra. Ezért van megint annyi szifiliszes és bőr és nemi beteg gondozott beteg. Senki nem törődik magával és főleg nem a környezetével. És ez olyan szörnyű. Az lenne a legfontosabb, hogy megtanítsuk az embereket a saját maguk megismerésére, hogy mindenki tisztában legyen, hogy nem csak a saját egészségük, hanem a partneré is nagyon fontos. Fontos lenne tudni, hogy mi lakozik bennünk. És ennek a legjobb módja az lenne, ha talán elmennénk vizsgálatokra, hogy tudjuk mi van velünk. Ameddig ezt nem tesszük meg, addig csak egy beteg, fertőzött emberek lehetünk. És akik tudják, hogy betegek és van valamilyen fertőző bajuk, azok tiszteljék a másikat és óvják meg a környezetüket. Mert lehet akkora kárt okozhatnak, hogy visszafordíthatatlan baj lesz belőle.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése