2015. augusztus 5., szerda

A nyár igazi felismerése

Az, hogy az emberek nagyon ápolatlanok azt már megszoktam. Nem is szoktam meglepődni, amikor látom a retkes nyakú, körmű, büdös embereket. Pár nap alatt szörnyen éreztem magamat egy-egy helyzetben. Sajnos vagy nem ( engem ugyan nem érdekel ), de nem hagyom szó nélkül a negatív dolgokat és bárkire rászólok, ha szemetel, cigizik és eldobja vagy büdös. Én nem azért teszem ezt, mert egy alpári bunkó vagyok, hanem, mert zavar ha valaki ápolatlan. Rühellem, ha valakinek retkes a körme a kezén, lábán. Utálom, ha valakinek izzadság szaga van, zsíros, undorító a haja, büdös a szája. Nem a szegénység teszi ezt, hanem a neveltetés. Elsüllyednék szégyenemben ha a családom bármelyik tagja büdös lenne. ha édesapám 2 napig nem borotválkozik, azonnal szóvá teszem, mert gyermekkoromban azt láttam, hogy az én drága nagypapám minden reggel frissen volt borotválkozva ás olyan finom Derbi illata volt, hogy most is elszorul a szívem, ha arra kell gondolnom, hogy azt az illatot már soha nem érezhetem úgy, abban a formában, ahogyan akkor. Nálunk a seggmosás olyan része a napjainknak, mint a levegővétel. Minket a nagyszülők erre tanítottak. Az általános tisztálkodás alapvető emberi tulajdonság kell, hogy legyen. Egy dolgot nem értek? Ha én mint kívülálló észreveszem egy emberen, hogy büdös, akkor a családja, élete párja, gyerekei ezt nem érzik? Miért van az, hogy tele vannak a strandok, tópartok és gondolom a menő tengerpartok is a magyarokkal, akiknek retkes a körmük és bőrkeményedéssel tarkított sarkuk van? A luxus allinclusive útra van pénz és a napi 20 ezres strandokra, aqua parkokra, de arra, hogy a kezükön az embereknek tiszta és ápolt legyen körmük, arra már nincs pénz. Bár egy ollót azt hiszem, hogy lehet egy ideig használni. Nálunk mindenkinek külön szerszámai vannak, mert ordítanék, ha egymásét használnánk. Az sem mentség, hogy egy család. Bárkinek bármilyen baja lehet a másiktól. Még családon belül is. Olyan nehéz beszerezni egy tusfürdőt manapság és körömkefét? És a víz is adott. napi 1x legalább mindenkinek. Azzal már nem akarok harcolni, hogy az emberek mosolya köpedelem. Hogy elég az elől 4 fog és hátul már senki nem látja! De képzeld én látom. Látom, hogy nincs fogad,l hogy retkes a nyakad, hogy retkes a körmöd, hogy retkes a lábad, hogy... és sorolhatnám. Nem hiszem el, hogy az emberek beérik azzal, hogy büdösek és senki nem szól nekik. Én ezután is azon leszek, hogy bárki büdös azonnal jelzem neki. És nem érdekel, hogy mit fognak gondolni rólam, hogy bántásnak veszik majd! Én tiszta embereket akarok magam mellett tudni és nem egy koszos, fertőben járni. Mert ha nekem megtanították, akkor más is képes arra, hogy tiszta legyen. Mindenkinek sok sikert kívánok a víz világában így nyáron! Köszönöm.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése