2015. június 2., kedd

Szemfényvesztés?



Vannak bizonyos közösségi oldalak, amelyeken szinte csak a képek megosztása a megengedett. Már annyiszor nevettem, hogy a képeimet valaki ellopja és kiteszi sajátjaként, de engem inkább mosolyra fakaszt mintsem jelentgessem a bugyutákat. Megfigyeltem, hogy itt a szemfényvesztés a legfontosabb. Mindenki tökéletes ezen az oldalon és mindenki olyan gazdag, mintha a múlt heti ötös lottót vitte volna el. Ennyi gazdag nőt és férfit még sosem láttam. Sokszor látom, hogy a legújabb divat szerint öltöznek és a jobbnál jobb kütyükkel pózolgatnak. Senkinek semmi munkája nincs, mindenki csak pénzt költ, finom reggeliket eszik, az ebédről nem is beszélek és szuper kocsikkal jár. Annyi helyen megkérdezem, ha elkezdek kíváncsiságból követni embereket, hogy te mivel is foglalkozol? Mondjuk egy választ sem kaptam még, de annál több letiltással találkoztam. Olyan furcsa, hogy nem dolgozó lányok/fiúk luxusban élnek és ezt a tizenévesek meg majmolják. A legújabb "ájfónnal" pózolnak, állandóan luxus smink és luxus ékszereket osztanak meg, tökéletes pontossággal, hogy mikor kap a nép rajtuk. Kérem szépen ezeknek a lényeknek több ezer like van a napi kvótájukban. Állandó szereplők a falamon és a legcsodálatosabb üzenetekkel árasztják el őket. Nem tudom, hogy ki, hogy van vele, de ma reggel is meló előtt egy ÉRTED?! EGY szendvicset ettem a meg a kocsiban, lehörpintve egy kis ásványvízzel, hogy ne fulladjak meg és a nagy rohanásban meg el is felejtettem sminkelni és parfümöt fújni magamra. De képzeljétek amúgy sem nagyon szoktam sminkelni és így is van élet. Nem mindig vagyok fitt, mert bizony szoktam egyszerűen rövidnadrágban is járni és rendszeresen mezítláb megyek ki az udvarra fittyet hányva, ha valaki meglát az utcán. És az átlag embereknek nemhogy nincs pénzük ilyen luxus cuccokra, de nem is lesz, mert nem mindenki gazdag. És az átlag lányok/fiúk meg csak ámulnak és sóvárognak a képek alapján egy szebb és jobb világ reményében. Árulja már el nekem valaki, hogy ezek a celebkurvák és férfiak mit várnak vagy mi a cél ezzel? Az, hogy az átlag lányok és fiúk egy torz képet kapjanak, hogy ezt mind mivel lehet elérni? Mert azok akik dolgoznak nem mindig vesznek YSL, Chanel... arckrémeket sőt van aki sosem vesz magának ilyeneket. Te meg, aki követed őket és majmolod vajon tisztában vagy, hogy ők a társadalom fertői? Hogy ezek semmit nem tesznek érted csak rombolnak? Hogy tisztességesen bizony nem lehet ilyen cuccokban járni, hogy a tisztességes pénzből nem lehet naponta más ruhákat venni, hogy tisztességesen nem lehet tankolni egy kocsit úgy, hogy vannak, akiknek még nem igazán volt bejelentett munkahelye sem. De ehhez nem kell persze celebnek sem lenni, mert gondolom mindenki környezetében van olyan, akiről fogalmunk sincs, hogy miből is él. Nem iszom naponta oxigénes vizet, pedig nagyon szeretem, de mindig elfelejtem, hogy vegyek. Nem járok szaunázni sem és nem nem megyek 4x síelni és nem járok  Gozsdu Udvarba sem minden este. Nem járok csak azért luxus helyekre, hogy posztoljak, mert nem vagyok sem kurva sem gazdag férfi. Mondjuk az nem lehetek, mert Nő vagyok. Vannak cipellőim és igen szoktam tippmixelni, hogy vegyek ezt azt, de sajnos nem mindig jön be, így nem vásárolok török "májkülkórszt" sem. Nem mindenáron veszek ruhát és nem biztos, hogy mindig olyan vagyok, mint aki kiesett egy sminkes és fodrász keze közül. De ez azért van, mert halandó Nő vagyok, aki nem vakolattal éli az életét és nem követik 23 ezren. De vidám vagyok, mert éppen tegnap estem egy akkorát, de koronát megigazítottam a fejemen, bár fáj mindenem... túléltem. :) 










Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése