2015. június 6., szombat

Fogom a kezed


Sokszor gondolkodom azon, hogy akinek van vagy vannak testvérei azok milyen kapcsolatban lehetnek egymással? Nekem nagy szerencsém van, mert minden oldalról védve vagyok. Mind lelkileg mint testileg olyan védelemben vagyok a testvérem által, hogy míg mellettem van bajom nem eshet. Mindig is fontos volt számomra már gyermekkoromban is, hogy ha nem lesznek a szüleim, akkor csak ő az egyetlen, aki a vérem és a másik felem. Ő fog maradni az életemben akire mindig számíthatok, mert a testvérem. Úgy fogom a kezét, hogy ha néha el is engedem, mert máshova sodor az élet minket, a kapocs akkor is ott lesz velünk. A kezeit csak fizikálisan engedhetem el, mert gondolatban ott van velem. Bármi van mi összetartozunk, szövetségesek vagyunk, amit soha senki nem bomlaszthat meg. Olyanok vagyunk mint a borsó meg a héja. Vagy együtt vagyunk vagy külön, de összetartozunk. Ő 40 éves lesz a nyáron én 36 éves leszek és még mai napig pontosan így fogja a kezemet, mint gyermekkoromban, pontosan úgy ölel meg és azzal a nyers stílusával oszt ki ha éppen úgy tartja a kedve. Sokszor van, hogy testvérek nem is beszélnek egymással. Van akiket az élet sodor abba a helyzetbe vagy valaki más által bomlik meg a testvéri szövetség. Nálunk is voltak olyan pillanatok amikor azt mondtam vagy talán ő is, hogy soha többé. De mindig rajtunk kívül álló emberek miatt alakult ki ez és aztán pár óra elteltével rájöttünk, hogy mi egymáséi vagyunk. nagyobb kötelék ez, mint bármilyen szerelem és házasság. Talán a saját gyermekeiket szerethetik így azok, akiknek van. Máshoz nem tudom  hasonlítani, mert ilyen kötelék nem létezik. Nagyon rossz lehet annak, akinek nincs testvére, mert nem tudja, hogy milyen ajándék ez az élettől. Hogy van aki ott van mögöttünk és támogat és biztat és mindent elkövet azért, hogy boldogok legyünk. Ő is mindig ezt akarja, de nyilván ez rajtam is múlik. Volt egy időszak amikor mindenét odaadta volna, hogy a könnycseppek helyett csak a mosolyt látná az arcomon, de azt a harcot egyedül kellett megoldanom, így most már mondhatom és talán ő is mondhatja, hogy nekem van a legboldogabb testvérem. Nagyon kell dolgozni azért, hogy a testvérek szoros kapcsolatot tudjanak kialakítani egymással, mert az évek során jönnek.-mennek a gazemberek, akik bemocskolhatják a szeretet kettejük közt. Nem is tudom, hogy mi lenne velem nélküle, hogy vajon, hogy élném túl azt a sok megpróbáltatást, ami mögöttem van vagy éppen még előttem áll.Én nagyon szerencsés vagyok, hogy Ő lett a testvérem és tudom, ha a szüleink nem lesznek, akkor is biztonságban leszek. Tudom.

Felséges királyom! keserű az nékem, Amit jelenteni gyász kötelességem; Keserű, mert vízzé csak nem válik a vér, Csak testvér marad az, aki egyszer testvér.











Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése