2014. október 25., szombat

Kylie vs. buzik

Pontosan 1 hete voltunk egy nagyszabású, szuper, álom koncerten. Kylie szórakoztatott minket. Már hónapokkal ezelőtt izgultunk, hogy mi bizony ott leszünk és a legnagyobb boldogsággal fogunk szembesülni. A koncert nagyon szuper volt. Áhítattal néztük azt az 1 méter 53 centis kis csajt, aki olyan testtel rendelkezett, hogy a mai huszonévesek inkább bújjanak el a szekrény mélyére, mert szörnyen néznek ki. Sajnos a mai fiataloknak sem ízlésük sem agyuk nincsen és ez nagyon rossz fényben tünteti fel őket. Hiába szépítjük, már nincs erkölcs. De térjünk vissza a koncertre. Szóval csak csajok mentünk. Nagyon szuper volt a show, de míg élek nem felejtem el. Kicsit azt éreztem, hogy egy meleg bárban vagyok körülöttem nagyon sok buzival és én még ilyet nem éltem meg. Tele volt az Aréna pasasokkal, akik fogdosták egymást, csókolóztak és olyan kígyó mozgással táncoltak, hogy még Pirner Alma is csak lesett volna. teljes mértékben fel voltam készülve mind dallamilag, mind szövegileg, mert hisz erre készültem jó pár hónapja. De lepipáltak. A pasik torkuk szakadtából énekelték a régi és új slágereket, közben egy-egy simogatás és csók közben.
Életemben nem láttam még ilyet és azt hiszem a legnagyobb döbbenettel éltük ezt meg mi nők. Sosem értettem, hogy ezt egy génhiba egy kromoszóma hiány vagy éppen a divat formálja. Hogy a francba van az, hogy ezek egymást szeretik és mi nők csak a haverjuk lehetünk csak. Miért van az, hogy ránk sem néznek, pedig mi izzig-vérig nők vagyunk. Volt valamiféle undor bennük felénk, de szemmel láthatóan nem zavartatták magukat. Fiús anyákkal voltam és olyan borzalmas érzés lehet ez egy szülőnek, hogy bele sem merek gondolni. És nem azt képzeljétek, hogy idétlen pasikkal volt tele, meg teljesen szarul néznek ki, hanem igenis nagyon jó pasik voltak, akikre 100 nőből 101 nyomulna. És ő azt választja, ami a régi társadalomban elítélendő volt. Most meg kivonulnak, felvonulnak, nyilvános helyen csókolóznak. Szörnyű, gusztustalan és érthetetlen, hogy a mai társadalom hová megy és miért nincsenek már tabuk, hogy miért vonulhatnak ezek a hibás gének és egyedek az utcára, hogy miért engedik ezt egy társadalomban? Miért? A hetero sem vonul fel én sem és sok millió hetero sem vonulgat fel, hogy mi a tiszta erkölcsű és normális hagyományokkal élő szexualitást vállaljuk és igen szoktunk otthon szeretkezni és van intimitás. Erre ezek a ratyik meg felvonulnak és nekünk, akik normális értékrenddel vagyunk felruházva, nekünk ezt kell végignézni egy koncerten, ami életünk egyik szuper napja volt. mert azért nem tudták elvenni a kedvünket és sokkal kívánatosabbak vagyunk még így 35 után is, mint ők, akik lenyalják egymást, mert azt hiszik, hogy ez a menő és ez a nyilvánosságra tartozik. Volt olyan is, akiket ismertem és igenis a nagy közönség is ismeri őket, de remélem, hogy csupán csak a koncert miatt voltak kint és nem azért, mert ők is melegek. Az első 20-30 sorban csak, képzeljétek nem kamu, csak pasik voltak és őrjöngtek ezerrel. És egy szerencsés is felmehetett a színpadra, aki természetesen egy buzi, csíra volt és elővette a színes tokú "ÁJFÓNJÁT" miközben sírt és szelfizett egyet az Ausztrál sztárral. Jah és közben sírt, mert annyira meg volt hatódva.
Én is.
Én attól voltam meghatódva, hogy egy újabb élménnyel lettem gazdagabb, hogy azt hittem és akartam hinni, hogy a buzik felvonulása is csak egy hazugság.
Nem. Élethű sajnos és egyre jobban tör be az életünkbe és igenis tiltani kell és nem engedhetjük, hogy ezt a felnövekvő generáció lássa és gyakorolja.
Teljesen ellene vagyok és szörnyű dolognak tartom.
Ha mégis valakinek ez a betegsége és keresztje, akkor cipelje nem érdekel, de ne vonuljon ki és ne dugja át a másik szájába nyilvánosan a nyelvét, pláne, ha az két férfi és két nő, mert még mindig azt vallom, hogy egy férfi és egy nő alkothat csak egy párt!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése