2014. október 25., szombat

Itt búcsúzom

Tudom, hogy most ha elolvasod akkor lehet, hogy az egyetlen egy Nő leszek, aki egy kicsi, kibaszott könnycseppet csal a szemedbe, de nem ez a célom. Nem biztos, hogy el tudok köszönni még mielőtt elmész, de azt hiszem, hogy ez lesz a legmegfelelőbb fórum. Úgy robbantál be az életembe, hogy azt hittem ilyen barátság nincs is és ilyen szoros kötelék nem létezik. Hogy bármit kimondhatok, hogy bármit megbeszélhetek Veled a világ legcsodálatosabb dolga. Hogy amikor az első billentyűt leütötted gyermekkorodban a zongorán még nem tudtad, hogy lesz valaki, aki klimpírozásnak fogja hívni, hogy Te aki egy nagyszerű ember vagy, majd kacagni fogsz velem, azzal az egyszerű teremtéssel, akiből még egyet nem hord a föld a hátán. Gondolom, hogy örülsz neki. Én is hidd el. Hidd el emlékszem az első találkozásra, mert olyan vicces volt. De a legfontosabb, hogy amikor a fehér és fekete billentyűt ütöd, akkor az én szívem boldog, mert te vagy a legcsodálatosabb zenész a földkerekségen és én hálás vagyok a sorsnak és a jó istennek, hogy megismerhettelek, hogy bármit beszólhatok, hogy oda-vissza működik az állat énünk és, hogy Te vagy az egyik az életemben, aki feltétel nélkül szeret. ne tagadd, tudom, hogy így van. Most amúgy nagyon szomorú vagyok, hogy elveszítelek pár hónapra, hogy most kivonod magad a forgalomból, de hidd el megértem, hogy kiért teszed. Annyit nevettem ma is, hogy mekkora huncutságok vagyunk, hogy mekkora röhögések vannak köztünk, hogy az emberek el sem képzelhetik ezt a csodás értéket amit mi képviselünk. Bár bármikor leverlek zenében, de egy biztos, hogy én itt megvárlak és lehet mire megérkezel addigra már énekelni is megtanulok, de ebben ne bízzál. Tudom, hogy titkon azt szeretnéd, hogy a csendes éj című nagy sikerű nótát énekeljem majd egyszer, hogy halálra röhögjed magadat. De tudd, hogy ezt sosem éred el, mert Dínónak csak a pofája nagy és nem a hangja. :) Úgy fogsz hiányozni, hogy hihetetlen, de majd ígérem, hogy nem megyek az agyadra és büszke leszel rám, hogy a kis barátod maradok és jókat fogunk így is nevetni. Tudtad, hogy "Bétóven" a kedvencem? Gondolom nem. Hát most elárulom, hogy de. Hogy anyát megsirattad és ma megint meg kellett néznie. Én nem sírok, de ő igen. Én esetleg a nevetéstől, hogy te igen fontos vagy az életemben. Anya is szeret már, de azt mondta, hogy látni sem bír. :) Ez vicces nagyon. De ezt csak mi tudjuk, hogy miért nem. De azért elkapja a fejed amikor mutatom neki, elkapja egy-egy pillantásra, mert úgy szeret kb., mint én, mert a legnagyobb boldogságára hasonlítasz. Olyan vicces ez amúgy, de tudd, hogy mi itt nagyon szeretünk. És várunk vissza. Én különösen, mert utálom a tengerentúli hívásokat, utálom, mert megszakad és nem lehet normálisan beszélni, hogy az időeltolódás miatt egy nagy szar az egész, mert majd megint felborul, hogy mikor költelek fel, ha éppen eszembe jut valami, hogy gyógyítsad a lelkemet. Hogy kisírjam a bánatomat, hogy megerősítsed, hogy mennyire jó csaj vagyok, hogy tudjam, hogy te mindig csak a jót mondod, hogy érezzem, hogy végre Nő vagyok, mert azzá teszel még akkor is, ha a barátom vagy még akkor is ha az ég nem nekem rendelt csak így ahogyan vagy. De tudom, hogy egy-két ember után én vagyok a legfontosabb az életedben. Te is nagyon fontos vagy nekem és nem lesz perc, hogy ne jussál eszembe. És tudd igen ha felszáll a gép bárhogyan is kéred sírni fogok, és most is jön az a kibaszott könnycsepp, mert úgy itt hagysz ebben a nagy szarban, hogy egy darabig csak lebegni fogok.
A titkainak őrzöm míg meg nem jössz. Ígérem, hogy jó leszek és sokat fogok gondolni rád és amikor majd hull a hó és felnézek az égre, vagy éppen csillagos lesz az a kibaszott ég, akkor ott leszek és figyellek. És tudom, hogy nagyon klassz heteket fogsz megélni, de tudd:
Itt egy pityergő várni fogja, hogy gyere haza...
Megtanulom a csúnya kis dalodat amit énekeltél nekem, mert arra talán képes leszek és karácsonykor is készülök majd szuper videóval, hogy érezzed a törődést és, hogy tudd én mindig itt leszek Neked bárhova is sodor a víz a levegő.
Gyűlöllek, hogy ezt a pár napot már nem tudtuk elbaszni és gyűlöllek azért is, mert sosem gondoltam, hogy a lesz még valaki az életemben, aki ilyen fontos lesz.
Érzed jól magadat és szoruljon össze a torkod amikor ezt olvasod, mert belekerültél az életembe. És IMÁDLAK. És HIÁNYOZNI FOGSZ! És tudd nagy döntés előtt vagy! De én nem segítek abban, hogy könnyebb legyen. Sőt. :)
Szeretlek drága barátom... Jó utat... 




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése