2014. szeptember 1., hétfő

Szeptember 1.

Anyám nem rinyált, hogy iskola, hogy külön órák, hogy úristen jobb a szünet. Amúgy is le voltunk passzolva vidékre a nagyanyámhoz, akit ki nem állhattam és a nyári szüneteket sem nagyon szerettem, mert ott kellett tölteni. De nem volt más választás, mert a másik nagyszülők is dolgoztak. Szörnyű évek voltak és most jöttem rá, hogy mély nyomokat hagyhatott ez bennem. Szóval menni kell iskolába mi is jártunk, de még ennyi rinyáló szülőt mint akiket most hallok ( tisztelet a kivételnek ) még nem találkoztam. Ha rinyálsz és nem bírod a külön hordozgatásokat akkor mi a szarnak viszed? Akkor üljön otthon a gyereked, mert neked nem éppen jó, ha vinni kell. Nem is értem ezeket a szülőket. van olyan barátnőm, akit persze sokan ismertek és dolgozik, gyereket nevel és még egyszer sem hallottam, hogy rinyálna! nem otthon dolgozik, hanem naponta több kilométert tesz meg, mert nem adatott meg neki, hogy a seggét se kelljen kitenni a lakásból. Sosem panaszkodik. És van egy férje, aki szintén dolgozik és sajnos kevés az idő, de az anya feladata, hogy mindent koordináljon. Szóval ő meg tudja oldani, de az aki amúgy semmit nem csinál csak otthon melózik azok meg sírnak? Miért? Örülj, hogy még életedben nem kellett időre bemenned dolgozni nem pofázik neked senki és kényelmes, szuper környezetben tudsz otthonról dolgozni. nem mindenkinek adatok ez meg. Vannak, akiknek szarabb a sorsuk. Nem emlékszem pontosan, de mi is jártunk mindenhova. Nem volt gond. Reggel suli. De nem ám, hogy vittek. Mentünk tesómmal magunktól. Ketten! Aztán meg délután haza. Volt kulcsunk. Jó volt a közösség azért. Iskola. Mindenkinek menni kell. Én nem tudom, hogy a szülők akkor is sírtak volna, de manapság nagy divat lett. Pedig csak büszke gyerekek mennek suliba és ez az élet rendje. Kicsit rossz érzés, mert valami új kezdődik, de hát délután már otthon is van a kis lurkó. Most majd gondolom akik olvassák a blogomat mondják, hogy nincs gyerekem nem tudom. Lehet. De ezt a sírást meg nyögést amit az elmúlt pár órában láttam a közösségi oldalon, el sem hiszem. Persze voltak nagyon remek szülők is! Akik humorosak és szuper anyukák! Nekik minden elismerésem. És hála imádom is őket! hajrá ősz, hajrá szeptember 1.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése