2014. szeptember 18., csütörtök

Ideálok

Állítólag mindig azonos típusú férfiakhoz vonzódnak a nők. Nem hinném, hogy így lenne. Láttam én már annyiféle pasast nők mellett és egyben sem volt semmi hasonlóság. Nekem nem is tudom, hogy van-e ideálom. Valószínű, hogy nincs, mert mindenkitmásért kedveltem. Abban biztos vagyok, hogy mindegyik visszahúzódó volt és kerülte a nyilvánosságot. Ezeket szeretem, akik csendben vannak. Nem azért, mert nincs egyéniségük, de nem maga mutogatóak. Mindegyiknek nagyon is volt egyénisége, de sosem pózoltak. Na az ilyet szeretem. A magánéletet nem teregetjük ki. Nincs közös fotó nincs nyaralós kép, nincs mutogatás. Ő férfi. neki ne legyenek képei, ne posztoljon magamutogató képeket, mert a FÉRFI az legyen FÉRFI. Nincs szükség arra, hogy kitárulkozzon. Osszon meg jó zenéket, kedves tájképeket, de ne vigye túlzásba a szelfi fogalmát. Az nekünk nőknek való, még ha nem ismerjük be, de akkor is az a mi sportunk. barátnőkkel, gyerekekkel, mókázásos, humoros képek. Ezek vagyunk mi Nők. A férfi meg haverokkal, meccsen, koncerten pózoljon, de nem az öntömjénezés legyen a fontos neki. Sok ilyen férfi van hála a magasságosnak. Ideálok azért nincsenek nekem, mert hiába lenne kinézetre egyforma az összes, ha kémia nincsen, akkor ott ette meg a fene. Nincs az a pénz sem autó, sem ház, sem ékszer ami pótolhatja a kémiát. Ha az nincs, elhányom magamat. Ismerek olyat, akinek sokszor érzem még a futás utáni izzadság cseppjeit és komolyan mondom, hogy az a kémia: na az a nem semmi! Szóval akinek van ideálja az valószínű, hogy tárgyakhoz ragaszkodik és nem feltétlenül a férfit látja, hanem a körítését. pedig olyan könnyű felismerni, hogy hol jó a kémia és hol nem. Pedig nagyon egyszerű. Egy perc alatt eldönthető, hogy valakivel van vagy nincs. Olyan nem létezik, hogy majd hetek ne adj isten hónapok alatt kialakul valami, mert a kémia az elsőre működik. Szóval kedveseim. Nem mutogatjuk magunkat, mert mi nők sokat nevetünk rajtatok. meghúzódva, lopakodva osonjatok. Azt szeretjük... :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése