2014. július 13., vasárnap

Tudom, hogy nehéz

Van valaki, aki fontos nekem. Mindent megteszek érte. Tudjátok olyan értékes ember Ő. Nagyon sajnálom, hogy most elég nehéz időszakon megy át, de hiszem és vallom, hogy minden gödörből van kiút. Azt hiszem, hogy jó példa vagyok neki, hogy az én gödröm olyan mély volt, hogy ha nem éltem volna túl azt a mérhetetlen fájdalmat, akkor ma sem lennék már itt. Megtanultam, hogy nagyon értékes minden ember. Egytől egyik értékesek vagyunk, bár vannak, akik elég silányak lettek, de őket is el kell fogadnunk, mert a társadalom részei. Most az látom, hogy a fontos személynek nincs önbizalma. Nekem sem volt, pedig kívülről nagyon ment. De belül marcangoltam magamat, majd az egy évvel ezelőtti tragédiám ráébresztett, hogy magam számára a legcsodálatosabb vagyok és annyira nem érdekel, hogy ki hogyan vélekedik rólam. Tudom, hogy nagyon értékes vagyok és ezt az illetőnek is elmondom szinte nap mint nap. Tudja is, hogy néha olyanokat rúg belém, de az egyetlen, akinek megengedem, mert táplálja az életemet és még ha néha nem őszinte, akkor is tudja, hogy bármi baj van vagy öröm, akkor ott leszek. Olyan csodálatos lány. Olyan nagy érték van a lelkében, hogy bárkinek tiszta szívvel ilyen nőt kívánnék. Ilyet, mert hibái ellenére is nagyon szerethető és olyan képességei vannak, hogy a puzzle darab másik része lehet valakinek. Nagyon jó kaszni, ahogyan a férfiak szokták mondani. Csak nem hiszi el most, hogy igenis ő egy csoda. Egy klassz csaj, akire valakinek szüksége van. Egészben. Tudja ő, de mindig kicsit később jön rá, hogy mi mindannyian szeretjük és a legjobbat akarjuk neki. Olyan ő nekem, mintha a másik felem lenne. Pár hónapja jöttem rá és azt hiszem, hogy az a bizonyos köldökzsinór az oka. Ő ezt tudja, hogy mire gondolok. Azt együtt vágtuk el. Bárhogyan alakult is itt vagyunk egymásnak. És vannak még ilyen együtt elvágott köldökzsinórok az életemben. AKiknek én is hálás vagyok, hogy ők a barátaim.
Tudom, hogy nehéz most neki, mert olyan a lelke amit egy pillanat alatt lehet összetörni és tudom, hogy sok sok sebből vérzik. De egyet tudok. Minden elmúlik és mindig csak a jóra emlékszünk. Én is annyi mindenen nevetek már a múltból.
Egy biztos. Hinni kell magunkban bármennyire is nehéz és néha úgy érezzük, hogy boldogtalanok vagyunk. Sosem állandó állapot, mert a boldogtalanság után jön a boldogság. Én tudom. 10 éve még nem hittem volna, hogy a július 18.-át megélem. Vártam 24 évesen, hogy csak sikerüljön. Akkor semmi nem számított csak, hogy a 24 meglegyen. Most 35 leszek és azt üzenem neked drágám, hogy 80 évesen nagyon sokat fogunk nevetni a vicces éveinken. De tudd! Én itt vagyok neked bármi van. Bárhogyan késel, bárhogyan mondod, hogy mindjárt hívlak... Én itt vagyok!!! És minden jó lesz! De ahogyan te nem tudtál nekem a gyászban segíteni csak mellettem álltál és magamnak kellett megoldani, így tudom, hogy te sokkal erősebb vagy és sikerülni fog. te leszel a világ legboldogabb embere... Tudom...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése