2016. január 2., szombat

Kezdődjön



Éppen itt az ideje, hogy eljöjjön a várva várt hétfő, mert ezt a folyamatos semmittevést és fekvést tulajdonképpen nem bírom tovább. Miután folyamatosan dolgoztam, így nagyon vártam már az ünnepeket, de csak azért, mert aludni akartam. Gyermekkoromban aludtam ennyit utoljára. Semmit nem jelent nekem az ünnep. És nem is akarok ünneprontó lenni, de miután már ennek az egész szarnak vége lett, így már remélem senkit sem sértek meg azzal, hogy semmilyen értékrend nincs ebben a világban. Ismét semmi nem volt a fa alatt. Ugyan mi kellett volna még? Felnőtteknek mi a fenére van még szükségük? Jó-jó a gyerekek másak, de ebből a szempontból is annyi agyatlan felnőtt van, hogy csak lestem. Ájped, ájfón, ikszboksz meg a faszom tudja még, hogy miket vettek felnőttek a gyerekeknek. Pontosan a szülő hibája az, hogy a gyerek ilyeneket kér. Honnan tudná, ha nem a szülőtől? Semmilyen értelmét nem látom, hogy hitelt vegyen fel valaki egy szaros tv miatt. Mi nem karácsonykor veszünk hűtőt, mikrót, mosógépet. Be is baszna, ha addig meg nem lennének ilyenek otthon. Tárgyakat akkor kell venni ha szükségünk van rájuk. Na jó a ruhákkal és cipőkkel hadilábon állok, de büszkén mondhatom, hogy ebben a hónapban nem vettem semmit sem. Azaz képzeljétek csináltattam egy szuper ruhát. És újra értelmet nyert egy varrónő számomra. Találtam egy olyan szuper csajt, aki pont úgy és pont olyan tüll szoknyát varrt nekem amilyenre vágytam már vagy 1 éve. karácsonyi party volt a klinikának és a legjobb formámban kellett megjelennem. Sikerült. Miután folyamatosan melegítőben és farmerban járok meg tornacipőben mostanában, de télen mibe menjek amúgy?, ezért most kitettem magamat a közszemlére. Tudtam, hogy királylány akarok lenni. Igazi Carrie lettem a Szex és New Yorkból. Tudtam, hogy ha ezt meglépem, akkor nem ezen a szinten, hanem sokkal jobban fognak utálni. Mondjuk akik szeretnek azok őszintén szeretnek a munkahelyemen és így semmi problémát nem is okozott ennek a ruhának magamra öltése. Én nagyon örültem ennek a karácsonyi bulinak. Olyan jó mindenkit szépen felöltözve látni, akikkel nap mint nap össze vagyunk zárva. Szóval a varrónő megvarrta a ruhámat. Azt el kell mondanom, hogy amikor először mentem próbára, akkor a kocsiból kiszállva egy olyan friss krémes szarba léptem, hogy öröm volt utána még menni a körmöshöz is. :) Szóval a várva várt szombat reggel elindultam fodrászhoz is, mert királylánynak királylányos haj kell. Tudtam, hogy ebben is a legjobbat fogom választani és Miskolc egyik legjobb fodrászához mentem el. És pontosan olyan lett ahogyan akartam. Pont olyan, amelyről mindig is álmodtam. Csodás, pazar. Aztán 5-kor jött értem egy autó és mint a királynők beszálltam és érkeztem Miskolc egyik legszebb helyére Lillafüredre. Miután mindig magabiztos vagyok, leszámítva azt a pár pillanatot amikor nem, tudtam, hogy a hátam mögött össze fognak súgni. Nem zavar. És tudjátok nektek sem kell ezen agyalni, hogy ki mit mond a hátatok mögött vagy összesúgnak-e? Aki nem szép és nem menő, annak nincs esélye egy pletykára sem a háta mögött. Ha nem vagy valamiben kimagasló és egy szürke vagy, akkor rólad biztosan nem fognak beszélni. Azok remélem nem is olvassák a blogomat. Nem nekik szól. Szóval bátran haladjatok az úton amit elterveztetek, mert akkor lesztek sikeresek. Ha a birkák után mentek, semmi nem lesz belőletek. Szóval. Mindenki megbámult. A főnököm, akit nagyon bírok azt mondta, hogy EZIGEEEN! Nincs több mondanivalóm erről a napról. Ott voltam, megérkeztem, és a legjobb formámat hoztam. Nő voltam. Bár én melegítőben is tudok nő lenni,  éreztem, hogy jó helyen vagyok az életemben.




Miután kimulattam magamat továbbra is szorgosan dolgoztam. Továbbra is tudom az utamat és senki sem téríthet le róla. Én örülök a mások sikereinek és boldogságának. Még ha sokszor sokallok is be embereken, de attól még szeretem őket, persze ők a barátaim. Fogadalmakat nem teszek sosem, mert egy mozdulattal szegem meg őket. De elterveztem, hogy megpróbálok kicsit nem racionális lenni dolgokban és megpróbálom, hogy nem káromkodom sokkal többet mint a múlt évben, de valljuk be, hogy vannak nők, akiknek még ez is jól áll, mint nekem. Megpróbálok csendben segíteni gyerekeken és örömöt okozni nekik. Rájöttem, hogy szorgosan szép az élet. Dolgozni kell, hogy hasznosak legyünk. Minden tavalyi percért hálás vagyok a sorsnak, hogy megadta nekem. Semmiért nem bosszankodom. Hálás vagyok, hogy dolgozhatom, egészséges vagyok, hogy nevethetek annyit amennyit akarok, hogy úgy élek, ahogyan én akarok és nem úgy, ahogyan mások elvárják. Továbbra sem szeretek bizonyos embereket és a sunyiságot utálom a legjobban és azt, ha valaki belevágja a kést a hátamba. Viszont megnyugtatok mindenkit, hogy a vérrel átitatott késben is képes vagyok haladni előre. Azért szeretem magamat, mert törekvő vagyok és semmi nem állít meg. Remélem, hogy szeretet lesz mindenkiben és végre mindenki saját magát felvállalva éli az életét. 
És most egy utolsó mondat, ami eléggé hosszú lesz:
Köszönöm, hogy voltatok és olvastatok, köszönöm a kritikákat, mert abból tanul az ember, köszönöm ha elbotlottam, akkor voltak aki felsegítettek, köszönöm a sok törődést attól az egy távoli embertől, aki tudom, hogy tetőtől-talpig szeret, hogy mindig a háttérben vagy, köszönöm Anikának a sok szép szempillát ( Fignár Anikó szuper kozmetikus. tel. szám. nálam, kérd bátran. ) és átbeszélt órákért, a körmösömnek, hogy mindig rendben van a körmöm, nincs nála jobb ezt jobb ha tőlem tudjátok ( Lévai Zsuzsi, telefonszám nálam, kérjétek bátran. ) köszönöm a főnökömnek, hogy feltétel nélkül szeret és dolgozhatom neki, köszönöm a testvéremnek, hogy mindig ott van még ha sok mindenben teljesen más emberek vagyunk, köszönöm Adriennek, hogy mindig itt van mellettem, köszönöm Andinak, hogy a nehéz időszakában osztozhattam bánatában és most a boldogságában is, köszönöm a kolléganőmnek Andinak, hogy visszatért, hogy mi egy nagyon jó páros vagyunk, köszönöm Mankának, akit százféleképpen hívok, hogy mindig ott van velem és ha fáj a fejünk az együtt fáj ( ott leszel velem ne aggódj és most nehogy egy könnycseppet elmorzsolj ) Emmának, hogy egy anya tigrisként ott van mindig és hallgatja a dumámat órák hosszat, és mindenkinek akik tettek hozzám vagy éppen elvettek, köszönöm az irigyeknek, mert nélkülük semmi nem létezne, köszönöm mindenkinek. És nem utolsó sorban Vanda neked és annak a csodának, akit a földre terelgettél, a legfontosabbak vagytok még ha néha undok is vagyok és úgy érzem, hogy nem eléggé figyelsz rám, de hát egy 24 órás babád lett. 

Várlak 2016. Nagyon várlak. 







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése