2015. december 20., vasárnap

Ludas Matyi



Gondolom és remélem, hogy mindenki ismeri a nagy sikerű történetet. Imádtam a filmet. Tisztán és világosan mutatja be, hogy ha mással rosszul bánunk és rosszat teszünk vele, akkor bizony azt hamarosan visszakapjuk. Erről nem szerettem volna írni, de miután 3-szor vert át valaki, gondoltam ideje móresre tanítanom. Nem fogom bántani, mert arra sem méltó. Egyszerűen leírom a történetet, amiben minden betű engem igazol.
Lehet itt szépíteni a dolgokat, de ha egyszer valakivel tréfát űzünk az nem szép dolog. Nos. 3-szor tette meg velem az illető. Azt hiszem, hogy tetszem neki és még érzelmei is vannak felém. Már ugye semmit nem tudok vele kezdeni, de azért jó érzés, hogy a minap arra kért, hogy és most beszartok: Kérlek állítsd vissza az Instagramon a láthatásomat. Értitek? Mert ugye letiltottam, hogy neki ne fájjon már, hogy én milyen klassz nő vagyok. Nem, nem nem. Nem fogom. Isten ments, hogy valaki, aki megteszi azt amit eddig senki nem mert velem, az majd nézegethet. A fiatalember egy teljesen frusztrált manusz. Férfinak nem mondom, mert attól olyan távol áll, mint Makó Jeruzsálemtől. Hozzáteszem, hogy csodás szülei vannak, de lehet, hogy őt adoptálták. Wahahaha. A fiatalembernek mindenféle gátlásai vannak. Nyilván azért, mert az elmúlt több évben elég keveset mulatozott és hát miután nem veti meg a különböző szaros élénkítő szereket, így azt hiszem, hogy neki már annyi agysejtje sincs, mint egy paplanszájú nőnek, akit férfiak tartanak el, mert elég jól oboázik.
Nos. Nem olyan régen azt mondta nekem a manuszunk, hogy utálja, hogy nekem mindig jó kedvem van. Hát, na. Mit tegyek? Rontsa már el valaki akkor ha már ez is baj. Az is baj, hogy dolgozom, na nem azért mert kurva gazdag lenne és mondjuk eltartana, mert mondjuk annyira cuki, hogy PRADA-ba öltöztetne, hanem, mert céltudatos vagyok. Lehet annyi pénzt szívott el kedves barátunk életében, hogy még a sírban is cipellők lennének rajtam. Tulajdonképpen ő neki rájöttem, hogy csak egy álom vagyok, vagy csak álmodozik rólam. Mást már nem nagyon tud, mert ugyan még meg sem vetem és nem is fogom megalázni, mert alázza őt a sors, de valljuk be, hogy ők azok, akik egy proli panellakásban fognak megöregedni, egy kis nyomorult nővel. Rólam meg tényleg csak álmodozzon tovább. Aki meg meri tenni, hogy átveri a másikat, eltűnik az életéből, mert ő egy beszari alak, aki még szánalmat sem érdemel, azon csak nevetni kell. Ezt teszem. Nem maradt más csak, hogy nevessek nagyokat. Minden szempontból átgondoltam, hogy ő mit adhat vagy vehet el belőlem. Hozzám aztán semmit nem adhat, mert még lábtörlőnek sem lenne jó, mert annyira ostoba. Elvenni meg mit tudna? Egy mosolyt? Egy mosolyt azért, mert neki nem jutott olyan sok? Kedves NŐK! Ha egyedül vagytok, ne aggódjatok, mert ilyen esetlen valamilyen  szertől függő manuszoktól óvjon meg a jó isten benneteket. Ígérni úgy tudott, hogy közben már el is tűnt. A frusztrációit csak magának köszönhetik az ilyenek. Nincs felelősségtudatok még maguk iránt sem. Élnek a világban és sajnos ezekkel csak eggyel többen vagyunk. amikor valaki arra nem képes, hogy azt mondja, hogy nem akarom, nem vagyok felnőve, nem merem: az kezeltesse magát. Ezeket bárki mondja tudomásul vesszük mi okos nők, nem hisztizünk, nem vergődünk. Elfogadjuk, hisz mindenki ember, érzésekkel, frusztrációkkal. Csak valaki egy kicsinyes fasz marad, valaki talpra áll. Többször megtette, hogy átvert de én ezek után is NŐ maradtam. Azt mondta, hogy hihetetlen vagyok. Igen. És ő egy percet sem érdemelt meg az életemből. Most valószínű fogja a fejét, mert tudom, hogy itt is kukkol és azt is elmesélte, hogy a barátja közösségi oldalán néz meg engem. De hát én azokat is töröltem, mert pontosan tudtam, hogy erre vetemedik. Arra, hogy még nagyobb szánalmat ébresszen bennem. Erre már tényleg csak annyit tudok mondani, hogy nagy az isten állatkertje. Mindenki bánjon úgy a másikkal, hogy ne kelljen drasztikus lépéseket meghozni, már ha a közösségi oldalak tekintetében számít ez. Mert ugye nem a közösségi oldalon dől el, hogy ki, hogy szereti a másikat.
Itt üzenek neked: Én nem haragszom és csak nevetek rajtad. Tényleg kicsit szánalmasra sikeredtél és az ígéreteket pedig próbáld meg betartani, mert olyan buktatóid lehetnek még az életben amiért nem vállalsz felelősséget, hogy igaz lesz a mondás: magasról lehet kurva nagyot esni.
És tudod Ludas Matyi 3-szor tudatta a világgal, hogy ő ember. Én egyszer sem adom vissza neked, mert az nagyobb büntetés az élettől feléd.
Sajnállak.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése