2016. január 3., vasárnap

Olcsó húsnak híg... avagy: a szépségipar veszélyei



Mint ahogyan a mondás is mondja olcsó húsnak híg a leve. De milyen büdös is tud lenni az a hús. Annyiszor olvasom, hogy mennyi körmös/kozmetikus/fodrász van kerek e világon. Pontosan annyi, amennyi dj, kurva, fotós van ebben az országban. Elkurvult, na. Mondjuk ki. Ez is. A jó szakember olyan mint egy fogorvos vagy egy nőgyógyász. Attól ha törik, ha szakad nem térünk el. Az útról nem térünk le, amit kitapostunk ebben a dologban. Sosem adnám fel ezeket az embereket, csak akkor ha esetleg szülni menne valamelyikőjük, de ez most engem nem fenyeget. Szóval ha valami olcsó, az szar is. Ez egy örök törvényű tény. A Prada is azért drága, mert jó. Nem egy lófasz. Jó, minőségi. És imádjuk, mert kiszolgál éveket. Nem egy szar, ami kettő mosás után darabokra megy. Minőségi. A fodrász/kozmetikus/körmös is legyen minőségi. Ők olyanok mint a tested részei. Ők tesznek még szebbé, ők pontosan vigyáznak az egészségedre. Nem szarral gurigáznak. Itt is lehet olyan fertőzéseket elkapni, hogy nem is hinnétek. Jó nagy marha voltam, mert egyszer én is beleestem a 22 csapdájába, Olcsót akartam, mert hát biztos az jó. Lófaszt! Azt hittem, hogy megvakulok. 3D, 4D, 5D meg ami belefér. Nincs időm festegeti magamat és engedtessék meg nekem, hogy 2 hetente szénjak magamra pár órát, hogy a szempillám és a körmöm rendben legyen. Hogy ezzel nekem ne kelljen otthon foglalkoznom, mert nincs is tehetségem hozzá. A szempillám olyan karaktert ad az arcomnak, hogy amúgy is szép vagyok, de ettől még szebb. Wahahah. na jó. Kicsit túlzok, de hát ami szép az szép. Elmentem, hogy csináltassak szempillát. Tudom, hogy az én hibám, mert elmentem egy olcsó helyre. Többet kellett költenem szemcseppekre, mint a szempillákra. Gyönyörű lett nem mondom, de olyan gennyes, bakteriális szemgyulladásom lett, mint a retkes kurváknak a hüvelyük. Kb. Blöeee. Mindjárt hányok. Apám megjegyezte, hogy ez nagyon kifizetődő lehetett, mert azután 2 hétig csak a csepegtetés ment, de olyan fájdalmak közepette, hogy azt hittem odavetélem a nem létező magzatomat a székre, ágyra vagy éppen ahol ért a szemcseppezés. Mondjuk a munkahelyemen csak lesütött szemmel járkáltam, mert ekkora baklövést én sosem követek el. Aztán úgy döntöttem, hogy inkább fizetek én a minőségért, amit eddig is tettem, mert gyógyszerre inkább költsön akinek két anyja van. És a legcsodálatosabb nőt találtam meg erre a célomra. Amellett, hogy ismertem is és nagyon közel áll hozzám, még egyszer sem csalódtam benne. De a minőségben nem lehet csalódni. Egyszerűen nem hagyja magát elkurvulni ebben a szakmában. Az ember arca a legszembetűnőbb a testünkön. Borzalmas volt így látni a szememet, ami egyébként is kék, és ebből adódóan nagyon érzékeny. Amit az arcunkra kennek, annak a legjobbnak kell lenni, mert azt nagyon takargatni nem tudjuk. Ha megteheted akkor fizess. Mindegy, hogy mennyit, mert tökéletes lesz a végeredmény, ha meg nem teheti meg valaki, hogy járjon rendszeresen, annak semmit nem ajánlok csak a sima vizet. Azt igyon sokat, és úgy is szép lesz a bőre. Ha meg megteheted, akkor menj a drágább helyre. Az nem azért drágább, mert sznob hely, hanem, mert az alapanyag jó. És ami jó, azért bizony fizetni kell.
Így vagyok a körmösömmel is. Lehet, hogy nem 1000 forintocska, de nem pattan le a gell lakk rólam 2 nap után. 2 hetente járok és tudom, hogy akkor sem kellene mennem, mert még bőven kibírna 1 hetet, de imádom ha szépek körmeim és rendben vannak. 1000 forint az egy nagy lófasz. Azt egy gyorstalpalón elvégzett nők csinálják, akiknek kellett valami meló és amúgy sem tudatosak, és kitalálták, hogy ők bizony körmösök lesznek. Óh de király. és megannyi gombás körömmel találkoztam már amit ilyen helyen csináltak. Mi ez bazdmeg??? Okádni tudnék azoktól, akik ilyen szar minőségű emberekhez mennek. Az ára tükrözi, hogy maga sem egy két lábon járó higiénia. Ha olcsó, akkor nehogy panaszkodjunk, hogy szar is. Mi más lenne? Pocsék. Gusztustalan. Én nem járok italozgatni meg bulikába minden áldott héten. Nem dohányzom, pedig dohányoztam és milyen jó, hogy letettem. Én eljárok sokkal jobbá tenni a közérzetemet. Én erre költök. Mindig tökéletes vagyok. Mindig szépnek kell kinézni, mert akkor mások látják, hogy igényes vagy. Ez pontosan olyan mint amikor szarás után segget mosunk. Nem mindenki teszi ezt meg, az igénytelen is marad.
Továbbra is csak remek szakemberekhez forduljatok. Nincs szükség olcsóra, mert az többe fog kerülni egyszer. Az én példám is mutatja. 2 hétig szenvedtem a szememmel.
Hajrá szépségek, hajrá kozmetikusok/körmösök/fodrászok! Fizessenek meg titeket ha minőségi játékosok vagytok. 





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése