2015. január 14., szerda

newyear

Régen írtam. Őszinte leszek. Semmi kedvem nem volt és kicsit elfáradtam a sok hazugságba és az álszent emberekbe. Nincs kedvem megváltani a világot, nincs kedvem harcolni, nincs kedvem már vitatkozni az idiótákkal. Minden rendben van. Teljesen jól vagyok. Szemlélődöm, tapasztalok, figyelgetek. Ahogy ti szoktatok engem. Rájöttem,  hogy miért figyeltek. Mert szórakoztató, érdekes, különleges vagyok. A pár hetes megfigyelésem alkalmával rájöttem, hogy sokan baromira unalmasak, egyszerűek, szürkék vagytok. Egy önálló gondolatotok sincs, egyszerűen éltek mint a droidok és figyelgettek másokat, csámcsogtok másokon és ami a legszörnyűbb, hogy sokan, saját magatokat köpitek szembe. Gusztustalanul figyelitek a másikat, rágalmaztok, közben a fingotok sincs, hogy ki milyen ember. Pózolgattok, hetyegtek és a nyomorult szar életetekben fuldokoltok. Inkább az enyémmel vagy az érdekes emberekkel foglalkoztok. Mosolyogtok, közben meg otthon kaptok olyan pofonokat, hogy a fal adja a másikat, megjátsszátok, hogy milyen jó házasságban éltek, közben meg csak a pénzért mindent eltűrtök, hagyjátok a kis szaros életeteket a cukormázban. Nincs ezzel gond míg magaddal foglalkozol. Tedd azt csendben, mert nagy meló a belsőd megértése. Én pl. jól érzem magam és nem érdekel sem a szomszédom sem más. Csak akik kedvesek nekem. Azok érdekelnek. Meg a testvérem. A többit leszarom. Jó év volt a tavalyi. Mondjuk lezárni intelligencia kell, nem tudom, hogy mindenki képes volt-e rá? Én szép évet tudhatok magam mögött. Májustól decemberig nem is értem milyen csoda történt velem. Meggyógyultam. Jól vagyok. Teszem a dolgom, segítem a barátaimat, figyelek az egészségükre. Álmodozom. Terelem magam, hogy végre felnőtt emberré váljak, hogy boldog legyek. Elvesztettem valakit, akai tudom, hogy szeret és fontos vagyok neki, elvesztettem az együtt nevetéseket, de az élet irányít. Elvette, de vissza fogja adni. 2 év egyedüllét után lett valaki az életemben, de olyan nehezen váltok, hogy szegény vagy kitart vagy kidob a fenébe. Azt is megérteném, de remélem kibírja a terroromat. Mindenhez idő kell. Azért mert sunyi valaki, azért nem leszel egy színes egyéniség. Szeretném ha mindenki valamiben kitűnne ebben az évben. Nem sunnyogásban. Őszinteségben. Szeretném ha valaki elválna, mert boldogtalan, szeretném ha több tiszteletet adnánk a másiknak, szeretném ha mindenki saját magával és a kicsi tyúkszaros életével foglalkozna... így tovább.
Köszönöm a rengeteg levelet amit kaptam azoktól, akiket letöröltem a közösségi oldalamról. Tényleg szerettek? Tényleg fontos voltam? El sem hiszem. De ti tudjátok.
Egyszerűen egy dolgot szeretnék ebben az évben. Ha valami baja van valakinek, az álljon a másik elé. Így mindenki tiszta marad.
Ölelés.






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése