2015. január 22., csütörtök

Isten malma lassan, ez esetben gyorsan őröl

Szóval. Már nagyon sokan bántottak meg és aláztak porig, csak azért mert ők akartak feljebb kerülni azon a létrán, ami amúgy nem is létezik. Nincs ezzel semmi gond, de azonnal kiszagolom a dög szagát. Semmi baj nincs ha engem bántanak, véleményt formálnak rólam és még azzal sincs baj, ha negatív a vélemény. Egyszerűen olyan jó érzés, mert ezzel azt támasztom alá, hogy még mindig érdekesebb vagyok, mint az átlag vagy éppen az, aki beszél rólam. Mindig csak mosolygok, mert igazából kb. 20 ember van a földön, akik ismernek. De úgy igazából. Nem tudom, hogy ki, hogy van vele, de annyira nem érdekelnek a birkák véleményei, hogy csak kacagok sokat. Mindig azt szoktam csendben és hangosan is mondani, hogy majd az Isten eléri őket így vagy úgy. nekem semmit sem kell tennem, hogy a saját vermébe essen bele bárki, amiért engem a szájára vett/vesz. És olyan jó, hogy az a malom nem is olyan lassan hanem igenis nagyon gyorsan őröl. És lám. Itt az első szenvedő. Egy olyan ember aki mindig is szeretett másokon csámcsogni. És akkora pofont kap az élettől, hogy a fal adja másikat. Istenem. Ilyenkor van az, hogy az a sok hit és szeretet ami amúgy bennem van kivirágzik és ilyenkor érzem egyre jobban, hogy olyan jó élni. és olyan jó élni abban a környezetben amiben vagyok. Azokkal az emberekkel, akikkel a sors nagyon, de nagyon is összekovácsol. Azokkal, akiket állandóan basztatok és rángatok orvosról-orvosra, hogy mindig mellettem legyenek egészségesen, azokkal akikért a fél karomat odaadnám, mert tudom, hogy fordított esetben ők is ezt tennék értem. Megtanultam, hogy tényleg jobb szeretni és támogatni mindenkit mindenben. Már egyáltalán nem érdekel, hogy ki mit csinál, hogy ki kivel kefélget, vagy éppen kivel nem. Egyszerűen mindenki tényleg csinálja már azt ebben a szörnyű világban, amit szeretne. Ne foglalkozzon már a másikkal, ne figyelgessen senkit sem, mert sajnos a kard lecsap és higgyétek el, hogy sokkal nagyobb szart ad nektek, mint mondjuk nekem azzal, hogy velem egy percig is foglalkoztatok. Szóval tessék haladni az úton, mert én is azt teszem és emelt fővel, boldogan élni, mert ettől jobb dolog nincs a világon.
Velem pedig csak akkor foglalkozni, ha tényleg kérem majd. Bár erre senki ne tegyen, mert az tuti biztos, hogy ebben az életben soha nem kérnék ilyet. Vannak akikkel megosztom, de tudjátok miért? Mert kérnem sem kell, hogy foglalkozzanak velem. megteszik tiszta szívből maguktól.
Viszont nektek, akik mással foglalkoztok: Nektek talán tényleg nincsenek barátaitok.
LOVE

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése