2014. április 23., szerda

Félek Tőled

Vagy 2 napja felhívott a Répám. ( Azért ezt a kedves megszólítást fogom használni rá, mert nem akarom, hogy kiderüljön, hogy kiről van szó. NŐ az illető!!! )
Szóval répa pár napos eltűnése után előkerült és igen, nagyon örültem. Hiányzott már, mert lebaszni csak Ő tud úgy, hogy azonnal szarul is érzem magamat. :) Beszélgettünk. Elmeséltük az elmúlt napokat. Semmi jó nem történt velünk, de talán annyi, hogy rá kellett jönnünk, hogy szinte csak hülyék vannak körülöttünk. Mi meg tökéletesek vagyunk. :) Na jó ez csak vicc, de egyszer remélem majd súroljuk ezt a szintet. Meséli nekem, és kérdezi is tőlem egyben, hogy mit jelent az egy férfi szájából, hogy félek tőled. Na ezen nagyon gyorsan nevettem, mert az elmúlt hetekben vagy 4 férfi mondta ezt nekem. Gondolom tőlem azért, mert egy Hiltivel fekszem az ágyban és egy rossz mozdulat és azonnal fúrok... :) Nem lehet atzért, mert én bárkit kilógatok az 5. emeltről és most ez szándékosan írtam, hogy az 5.-ről. Nincs kamuzgatás. Utálom és már 100x elmondtam, hogy gyűlölöm azokat a kibaszott szánalmas lelkű férfiakat, akik a volt nőjük után esetleg az anyjuk után vagy tudja a bánat, hogy ki után sírdogálnak. Nem tudom, hogy mit jelent ez a szól, hogy félelem. Én félek sok sok mindentől. és most rossz időszakom is van, egyszóval rettegek, de, hogy férfitől valha féltem volna arra nem emlékszem. Próbáltam felfogni, megérteni, hogy talán azért, mert Répám is olyan erős jellem, mint amilyen én vagyok. De! És itt jön a bökkenő. Ez csak a látszat. És elmondom, hogy miért. Special körülöttem van egy olyan fal, amit szinte vagy életemben 3 ember kapargatott meg úgy igazából. De ők sem nagyon sikeresen. Az, hogy valaki nem csorog a nyáltól a férfi felé az még nem jelenti, hogy nincsenek érzelmei és nem odaadó. Ettől félnek a félnótások. Sokkal jobban tud egy ilyen keménynek látszó nő szeretni, mint az, aki az almás pitét sütögeti, majd este hanyadt fekszik és gyalulhat rajta a férfi. Nem! Mi sokkal, sokkal értékesebbek vagyunk és bármilyen téren megálljuk a helyünket. Csak sajnos a férfiak sokkal kényelmesebbek és sokkal kézenfekvőbb egy idióta hülye, konyhában mozgolódó, csorgó nyállal váró nőt megszerezni, mint egy keményebbért harcolni vagy egyáltalán megközelíteni. És ez a válasz az igaz. Ettől félnek és inkább szarnak bele a küzdelembe, csak nehogy meg kelljen mozdulniuk. Kevés igazi férfi van már a világban szerintem, mert a nők mindent elbasztak. Mindent. Mondjuk milyen lehet már az érzelmi világa egy olyan férfinak, aki mondjuk pl. nekem is kimondja, hogy félek tőled. Nevetséges, szánalmas, kiábrándító. Mitől is fél? Hogy esetleg beolvasok neki, hogy nem vagy annyira ász az ágyban és amúgy meg érezlmileg egy nagy nulla vagy? Vagy attól fél, hogy az igazsággal fog szembesülni?

Kérem szépen. Én biztosan nem fogok almás pitével várni senkit sem, mert a meleg alma látványától is rosszul vagyok. De egyet tudok. Sokkal több érzelem van bennem és a drága Répámban, mint sok ismerős lányban egybevéve. SOkkal több. Igaz nem tudok nyüszögni, de jókat tudok bármikor nevetni, igaz nem fogom 100x elmondani senkinek egy nap, hogy szeretem, mert édes drága nagypapám azt mondta, hogy aki kimondja, hogy szereti a másikat, az már igazából nem is tudja, hogy mit szeret benne.

Egyszer megkérdezte tőlem valaki, hogy miért szeretem?  A válaszom ez volt: ha meg tudnám mondani, már réges-régen nem szeretnélek...



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése