2014. március 19., szerda

Találkozás

2. napja van az, hogy a múltam kísért. Valamiért. Nem fáj és nem is zaklat fel. De! 2 napja a munkahelyemen arra lettem figyelmes, hogy a szeretőm felesége ott ebédel. és persze mindig akkor jön amikor Én megyek tömni a kis hasamat. Nem értem. Azt végképp nem, hogy mit keres ott, de azt meg totálisan nem bírom, ha valaki mustrál. Mit gondolhat szerencsétlen, hogy ha rám néz? Nézeget, hogy ezt a 172 cm magas Nőt, aki amúgy tökre csinos, a férje szerette? Vagy azt, hogy még szereti? mert tudom, hogy így van. Most már biztos forrásból tudom. Vagy a fájdalmát látja bennem? Egyáltalán minek vet Teckóra egy pillantást is? Miért? Nekem pl. egyszer elég meglátnom a horgolt szarában. Pont elég, hogy már 2 napja látom a fejét. És én fehérben, tele bacilusokkal és lehet egy egy csepp vérrel a ruhámon is olyan tökéletes vagyok, hogy lehet azt látja! Sőt! Most döbben rá, hogy vagy 18 évet ver rám és most döbben, hogy Ő nyert. Semmi baj nincs ezzel. lehet, hogy a férje közel 50 évesen mellette teszi le a fejét, de milyen szörnyű, hogy egy ilyen kis 172 cm magas 56 kilós Nőre gondol, aki bármikor  ver vizuálisan  egy ilyen asszonyt. És nem csak közel 35 évesen, hanem én 20 év múlva sem leszek szarabbul kinézett ócska feleség. Sosem leszek. Döbbenet amúgy, hogy a sors ennyi idő után is elém teszi ezt a nőt, mert nem tudom, hogy majd most jön el a nagy oda mondom ennek a büdös kurvának ( jelzem az én vagyok ), vagy szimplán csak azért mutat meg a Jó Isten neki, hogy még mai napig se tudjon jól aludni és mindent visszakapjon amit tett ellenem. Mondjuk bármit mondhat rólam már nem érdekel. Már talán nem is fáj, de nagyon örülök, hogy igaz az a mondás, hogy : isten malmai lassan őrölnek. Én viszont tényleg türelmes Nő vagyok és nem is kívántam ezt neki, hogy nap mint nap lássa, hogy a drága öreg férje kit szeret, de hálás vagyok  a sorsnak, hogy valamit azért az én oldalamra is billent. Nagyon örülök neki. nagyon örülök, hogy nézhet és remélem minden sebet feltépek neki és azt is remélem, hogy ezért bosszúból lefekszik minden áldott nap a férjével. Hálás lennék érte. Legalább dühből szexelnek és legalább én is ott vagyok. Szóval még nem tudom, hogy miért követ és miért toppant be az életembe, de mondjuk ha eltűnne azért hálás lennék. Ha meg valami folytán mégis csak minden áldott nap látnom kell a kis öreg és ráncos orcáját, akkor meg csak mentse meg az Isten attól, hogy az én osztályomra kerüljön, mert onnan nehézkes lesz köpés nélkül távoznia. :) Várom már, hogy nekem essen és megsimogassam, hogy a férje a vakok és gyengén látók táborát erősíti. És lehet, hogy orvos feleség lettél te kis falusi vén tyúk, attól még nyugodj meg, hogy a férjed minden áldott nap úgy teszi le a fejét, hogy Rám gondol...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése