2014. március 2., vasárnap

Edzőtermi hülye pitsák

Förtelem, hogy egész nap a közösségi oldalon csak azt olvasni, hogy ki mennyit edzett és gyere járj el edzeni, ezt és azt egyed, mert különben meghalsz. Gondolom ez a meghalsz az ideje koránra vonatkozik, mert én úgy tudom, hogy egyszer mindenki feljut oda, honnan még soha senki nem tért vissza közénk. Azt nem tudom, hogy attól, ha minden áldott nap kiteszi bárki a seggét, mellkasát, karját a közösségi hálóra  jobb lesz-e neki, de egyet érzek: már hányingerem van ettől a sok edzéstől. Én magam nem vagyok egy edzőterembe járó sőt egy igazi lustaság vagyok, de már ezt az ömlengést amit itt némely nő és férfi csinál, ebből a legyen mindenki mittudoménmilyen kigyúrt majom meg induljon különböző versenyeken, már egyszerűen nem bírom. És tudom, hogy sokan vagyunk így ezzel, csak van aki ki meri mondani, hogy behányok tőletek!!! Hát megmondom őszintén, hogy engem senkinek a segge és a napi kajája és az edzésterve nem igazán érdekel. Kiteszi a napi posztokban sok nő és férfi, hogy ennyi meg annyi kalóriát égettem el és ezt meg azt ettem. Feltenném a kérdést, hogy az illető mondjuk mikor olvasott ki egy verses kötetet és mondjuk mikor olvasott el egy regényt. Vagy mondjuk tud-e idézni bármilyen nagy költőnktől? Hát gondolom a válasz az lesz, hogy: hm... most nem jut eszembe hirtelen semmi. Nekem nem tetszik ez az egész ömlengés, mert nem mindenkinek adatott meg, hogy szuper teste legyen. Máskülönben meg olyan edzőterembe ahol ez a sok magamutogató picsa és pasi  jár a legszuperebb ruhákban, hát a tökömnek lenne kedve bemenni egy olyan helyre. És sajnos a városomban sok sok ilyen van. Nem vagyok kíváncsi ezekre az idióta picsákra sem, mert átlagos emberek vagyunk. Lehet itt menőzni meg mutogatni magukat sok sok embernek, de attól még nem lesz különb. Sőt. Vannak ingyen elérhető dolgok, mint például a futás, séta, ugrókötél ( ehhez mondjuk beruházni kell vagy 2000 HUF-ot ). Nyilván vannak nők és férfiak, akik egy-egy versenyre felkészülnek és biztosan erre is szükség van a világban de, hogy egész nap mindenki edzeni jár az már nekem kicsit túlzás. És különben meg amiket kitesznek képeket, hogy ilyen meg olyan izommal rendelkezem és gyere Te is, mert király leszel... hát szörnyű képeknek gondolom. Van olyan ismerősöm, aki már olyan undorító formával rendelkezik, hogy komolyan mondom minden nőiességét elvesztette. De hát kb. a maroknyi agya vezérli és eszébe sem jut, hogy amúgy undorítónak tartják. Azt is hallom nap, mint nap, hogy fikázzák ezeket az embereket, de persze soha senki nem meri kimondani a véleményét. Én megteszem. Aztán tudom, hogy ezeknek az edzett embereknek a szemébe meg azt mondják, hogy hűűű mekkora vagy, szipi szuper csaj lettél és le a kalappal. Hát én nem mondom ezt. Nekem egy nőiesebb nő sokkal vonzóbb lenne, ha férfi lennék, mint egy kigyúrt buta picsa. Mert nem tudok mit mondani rájuk. Jó vannak kivételek, de elég kevés. azok, kik versenyeznek és akkorra elérik a verseny súlyukat, majd utána rendes életet élnek különböző mozgással, azokat tisztelem. Ilyen is van a környezetemben.
Én tudom és  tapasztalom, hogy egy-egy kövérebb, betegségtől elhízott, hormonálisan beteg nő nem mer lemenni egy ilyen pózos edzőterembe, mert hányadék ahogyan viselkednek a nők a másikkal. De erre csak azt mondom kedves molettebb nők, hogy az pontosan azt az öklömnyi agyú hülye picsát minősíti és nem Titeket!!!
Tőlem felveheted a legszebb Nike, Adidas, Reebok ruhádat, öltheted magadra a legszuperebb felszereléseket, járhatsz te a legjobb helyi edzőtermekbe, de mindaddig amíg megszólsz másokat és lekezelő vagy a kövérebbek, addig egy mentálisan retardált ember leszel.
UI: És akinek nem inge nem veszi magára. Általánosságban írtam.
Menjünk ki a szabadba sétálni és szeressük egymást úgy, ahogyan vagyunk!!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése