2016. március 15., kedd

Törés


Férfi és nő egyaránt lép félre. Nincs olyan, hogy csak a férfiak, mert a nők is kellenek hozzá, és pláne nincs olyan, hogy a nők, mert ahhoz meg bizony a férfi a kellék. Életem során azt hallom, ha egy házasság megromlik, az csak egy harmadik fél miatt és persze, hogy egy nő miatt megy tönkre. Ha férfi a szerető, nem nagyon hallani, hogy az a szemétláda pasas, de nagyon hamar ráhúzzák a nőkre, hogy az a büdös kurva. Volt szerencsém ehhez, de miután rólam minden lepereg, így eszemben sincs felvenni a játszmát bárkivel, aki egy harmadik félt okol a saját kudarcaiért.  Ezerszer elmondtam már, hogy a nagyapám sosem csalta meg a nagymamámat, mert szerette. Megcsalni csak azt a nőt/ férfit lehet, akitől nem kapjuk meg azt, amit esetleg mástól természetes dolog. Azt, akit már nem szeretünk. Előfordul. Sosem a harmadik fél hibája a félrelépés,  és ezt nagyon fontos lenne minden agyba belevésni, hogy egy életre mindenki megtanulja, hogy a másik fél hibája nem a szeretőké. Amikor megtöri az élet valamelyik felet, és a sorozatos megpróbáltatások ellenére is kitart valaki mellett, az nagyon jó jellemre vall. De eljön az az idő, amikor már nincs ereje az embernek és tovább áll, hogy igenis megkeresse a boldogságát, és ne kelljen harcolni nap mint nap saját magával. Amikor az ember beleszeret másba, a saját lelkébe is újra beleszeret és megtalálja a kiutat a szörnyűségből. Abból a boldogtalanságból, amit átél minden áldott nap, csak azért, mert a külvilág megbélyegezné a férfit és a nőt, mert ő bizony félre lépett. Akit nem szeretnek, az  előbb vagy utóbb elmegy és megkeresi azt a boldogságot amire vágyik. Sokkal nehezebb annak az embernek, aki megcsalja a másikat, mint akit megcsalnak. A felállás az, hogy az akit megcsalnak elvan a szarban és azt hiszi, hogy minden rendben van. Semmit nem vesz észre, magát nem hibáztatja csak a másikat. A megcsalt áldozattá teszi magát a környezte számára, és mindenki sajnálni fogja. Tiszta sor. De van egy kis gond. Az áldozatok általában hazudnak. Mindenkinek, mindenről, hogy védjék saját magukat, mert nyilvánvaló, hogy a mártír szerepe sokkal meghatóbb a társadalom számára, mint az, aki harcol a boldogságáért, és félrelép. Őket nem sajnálják, mert az emberek közel 80%-a boldogtalan. És sokkal elfogadottabb az, hogy éld le boldogtalanul az életedet, mintsem boldogan azzal, aki igazán szeret. Mindkét oldalon voltam. Engem például azért csalt meg Z, mert idióta voltam. Hisztérikás, idióta, önző, faszkalap és persze irányítani akartam az életét úgy, ahogyan éppen a kedvem tartotta. Biztos vagyok benne, hogy volt oka utálni engem. Sőt! Meg is érdemeltem, mert mindent megtettem, hogy boldogtalanná tegyem azt az embert, akit mondjuk én választottam magam mellé. Nyilván egyszerűbb volt keresni egy olyan nőt, aki imádja, szereti és boldoggá teszi. Semmit nem látott már bennem és ezt el is hiszem. Mit szeretett volna bennem, amikor semmi szeretetet nem adtam neki? Jól tette, hogy kibaszott a picsába. A lehető legjobb döntést hozta számomra is. Így több év távlatából visszagondolva kettőnkért hozta meg azt az akkori nagyon fájdalmas döntést, de így jártunk mindketten a legjobban. Ma már nagyon kedveljük egymást és azt mondhatom, hogy barátok vagyunk. Sokszor azt mondta, hogy miért nem voltam ilyen aggyal huszonévesen? Azért, mert meg kell érni a nőnek. Amikor visszagondolok ezekre az időszakokra, szégyellem is, hogy akkor olyan voltam. Múlt. Nem nézek vissza és így a lehető legjobb az életem. A nők összeesküvés elméleteket gyártanak. A férfiak semmit. A nők mindenkit okolnak, a férfiak szerintem csak magukat, ha felszarvazták őket. Mindenkinek joga van boldognak lenni. Senkit nem marasztalhatunk magunk mellett csak azért, mert anyagi biztonságot ad, vagy éppen neki a langyos víz is megfelelő. Szeretni kell a másikat a halála napjáig. Ha ez nem megy valakinek, akkor 100-szor is meg kell próbálni, hogy végre az az egy majd olyan legyen, amilyet magunknak képzeltünk. Hogy szeret majd feltétel nélkül, hogy azért szeret, mert tetőtől talpig neki te vagy a tökéletes.
Addig pedig kedves megcsalt nők és férfiak!
Nem a szerető a hibás, hogy te kudarcot vallottál. Te magad vagy a felelőse a helyzetnek, mert te teremtetted meg magadnak azt, amivel most sajnos nem tudsz mit kezdeni.
És egy jó tanács!
Ha ragaszkodsz valakihez azt valójában nem szereted. Engedd el, hisz neked is  szívességet tesz azzal, hogy talán egyszer pontosan olyan boldog lehess, mint ahogyan a nagyapám volt a nagymamámmal.















Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése