2015. július 1., szerda

Titkos titkos titkos

Ha az életben nem kapsz pofonokat, akkor halott vagy már régen. Én azért olyan szerencsés vagyok, hogy van, hogy  többször is arcon vágnak, de van, hogy hónapokig semmit nem kapok. Vannak titkos pofonok is, amiket csak két ember tudhat. Ezek nem azért nem nyilvánosak, mert szégyellni kell őket, hanem, mert olyan titkosak, hogy ez nem tudódhat ki. Biztos vagyok benne, hogy ezek fájnak a legjobban. Éppen pár perce kaptam egy olyan arcon csapást, hogy azt hittem leesek a székről. De ezekben az esetekben nem kiabálhatsz, nem oszthatod meg senkivel, csak az tudhatja, hogy mennyire fáj, aki felől jött. És ezek a csapások nem is szándékosak és nem azért jönnek az életünkbe, mert rosszat akarnak nekünk, hanem, hogy építsenek. Meg kell tanulni elengedni ezeket a pofonokat és akitől netalán érkezik, azt kell csak igazán szeretni. Mert nem azért adja, hogy bántson, hanem mert máshogyan alakult az élet. Világ életemben azt hittem, hogy mindig a nyeregben ülök, pedig pár éve fejjel lefelé lógok a nyeregből, de olyan szép a kilátás fejjel lefelé, hogy teljesen jól élvezem. Milyen klassz dolog már, hogy vagyok én mondjuk és teljesen máshogyan látom a világot és ebből adódik, hogy én nem vagyok egy tömegcikk. Én nem vagyok átlagos, mert bármilyen titkos arcon csapást is bírok. A véletlenekben nem hiszek. Vannak napok amikor kirakatom egy nővel a kártyát , na jó van, hogy minden áldott nap könyörgöm neki, hogy vessük ki, hogy mi is lesz. A titkos jeleket néha nem is fejtjük meg. Viszont kis idővel mindenre rájövök, hogy a kártya lapjai mit is jelentenek. Na most miután elég nagy az erőm, így azt hiszem, hogy a mai arcon csapás kicsit feljebb emelt a lovon. Most már csípőből tudom megtartani magamat és ha most nincs mellettem a jó isten, akkor lehet nem is létezik. Most vagy az lesz, hogy az ki bántott nagyon pórul fog járni és ne adj isten valami baja lesz, vagy az utóbbira tudok gondolni, hogy velem valami nagyon jó fog történni. Ez a titkos ember aki olyan kedves velem és tulajdonképpen csak az érzéseimet tudja, egy angyal. Valószínű, hogy pont ma kellett küldeni nekem őt az égieknek, hogy valami nagyon jó történjen. Szóval. Az a valaki meg kiderül majd, hogy miért is rossz, de már késő lesz. Én viszont baromi boldog leszek, mert hát hiába bántott, túl sokáig nem jutott. Azaz ő azt hiszi, hogy elérte a célját. Nem. Ő mindig is boldogtalan lesz, mert manipulált embereket. Én pedig hátra dőlve leszek boldog... ahogy ő soha.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése