2015. július 11., szombat

Pont egy hét



Pontosan egy hét múlva megint egy csodás évet zárhatok le. Amennyire göröngyös volt úgy alakult ki egy kerek egésszé. 36. Semmilyen. Végre nő vagyok. Végre megtudtam, hogy milyen igazi nőnek lenni. Mindenkinek eljön a pillanat, amikor nő lesz. Vannak, akik hamarabb megélik, de vannak, akiknek várni kell rá. Nem attól leszel nő, ha gyereket szülsz vagy férjhez mész. Sőt. Vannak csajok, akik még férj és gyerek mellett is idióták és már nem élik meg a nőiességet, mert asszonyosodnak. Lehet, hogy a gyerek mellett élik meg mások, mindenkinek máskor jön el. Nekem most jött és hálás vagyok érte. Hálás vagyok, hogy azzal tölthetem, akit nagyon szeretek. Hálás vagyok, hogy a 36 év alatt jöttek mentek emberek az életemben és adtak hozzám vagy éppen elvettek. Semmit soha nem bántam meg ez idő alatt. Hálás vagyok Adrinak, hogy mindig mellettem van. Pedig Ő aztán igazi harcos Nő! Hálás vagyok, hogy egy hét múlva fenekestől felfordul az életem, hogy minden megváltozik majd. 
De egy biztos. Pár éve valaki, aki közel áll hozzám mindig felhívott és megsiratott. Te most már családban élsz! Én ezt tiszteletben tartom és elfogadtam, ahogyan neked is el kell fogadni, hogy a születésnapokon nem bántunk meg senkit sem, mert érzelmeink vannak. Azért hívjuk fel a másikat, mert szeretjük és tényleg tiszta szívből köszöntjük. Én is így tettem, amikor írtam neked a névnapodon és tényleg a legszebbeket akarom neked. És látom amennyire engeded, hogy jó úton vagy. Tudom, hogy egyszer egyszer a gondolatodban vagyok, mert tudom, hogy a sok bántás ellenére szeretsz és te is azt akarod, hogy boldog legyek. 

Akkor kérlek, ha hívsz csak kedves legyél és ne bántsál, mert hiába a múlt, már megváltoztunk. Te is én is. 
Nagyon remélem, hogy már barátok is lehetünk egyszer és most meg kell mutatnod, hogy tudsz sírás nélkül is köszönteni! 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése