2014. december 2., kedd

Trapéz, igénytelenség, bűz

Pár napja volt szerencsém egy közösségi térben szemlélődni és várakozni. Egy uszodáról van szó. Városunk büszkesége, bár olyan fosnak tartom, hogy tulajdonképpen nem is nagyon érdekel, de a gyermekeknek pontosan megfelel, hogy megtanuljanak szépen úszni. Csak szemlélődő voltam és nagyon ledöbbenve nézelődtem az előtérben. Családokkal volt tele és meg kell állapítsam, hogy ennyi kövér gyermeket még életemben nem láttam. Szörnyű volt nézni őket, hogy 4-10 évesekig a fiúknak cicijük van és minden gyermeknek szinte egytől-egyig narancsbőrrel kell küzdenie. Bár gondolom ők ezt nem tudják, hogy micsoda, de nagyon sajnálatos volt ezt látni. Aztán persze rájöttem pár perc alatt, hogy kihez ki tartozik és megállapítottam, hogy ennyi szörnyen kövér, elhízott nőt és stílustalan férfit már régen láttam. A kövér nőkön leggings volt. Ezen már magában ki vagyok akadva, mert már ezerszer felháborodásomat kinyilvánítottam, hogy egy kövér nő is tud ízléses lenni, nem kell ilyeneket hordania, mert ezt nekünk csinos, vékony nőkre találták ki. Mostanában ajánlanám ezeknek a kövér nem gátlásos nőknek, hogy aVictroiaSecret Show-t nézzék meg és remélem elgondolkodnak azon, hogy ők ettől nagyon távol állnak. Szóval nagyon sok kövér emberrel volt tele helyiség és borzalmasan éreztem magamat. Továbbá az, hogy az emberek büdösek azt ma a 21. században nem is értem. Olvastam egy felmérést, hogy a magyarok negyede hetente csak 2x fürdik. Nem, nem zuhanyzik a többi napokon, hanem egyszerűen nem fürdik. Szörnyű igénytelen népség a magyar amúgy. Na ezt itt is tapasztaltam. Úgy érzetem magamat, hogy szinte elvétve még pár emberrel, de csak mondjuk én vagyok tiszta és friss illatú. Hát nem döbbenet ez? Továbbá néztem a házaspárokat. Szörnyű. Én így nem akarok élni. Sírni tudtam volna, hogy ilyen létezik. Láttam anyukát a retkes körmével kipiszkálni egy kis tárolóból a banánt és odaadni a gyerekének. Ezen majdnem elhánytam magamat, de inkább elfordultam, mert annyira szánalmas, hogy nézni sem bírom már. A legszörnyűbb és legbotrányosabb az volt amikor vmi uszodai dolgozó valahogyan papucsban odakeveredett elém és mit látott Teckó? NA mit? Hát a pasasnak az összes körme gombás volt. Értitek? egy uszodában dolgozónak. Hát nem látja, hogy gombás a körmöm? Vagy ez már nem számít betegségnek: Vagy ezt leszarja mindenki? A fertőzés nem számít egy ilyen helyen? ezt engedik? Vagy ezt a felettese nem látja? Könyörgöm! Gyermekek járnak oda úszni bazdmeg! Nem. Senkit nem érdekel, valószínűleg csak engem, aki minden egyes pillanatban makulátlan tisztasággal van, itthon, és bárhol a világban. Ami még döbbenet volt számomra, hogy koszos ruhák, retkes cipők sokaságát láttam. És most senki ne jöjjön azzal,  hogy esett az eső. Igen, én is abban mentem, de max. vizes volt a cipőm és nem 4 hetes retekkel volt feldíszítve. Azt már nem is mertem nagyon nézni, hogy mióta divat a kibaszott trapéz nadrág, mert ezen csak pislogni tudtam. Főleg az amelyiknek a szára le van hajtva, mert ugye biztos rövid volt és hát még lehetett 2 cm-t kiengedni, de már ahogyan az Isten megadta úgy hagyták.
Szóval. Retkes nyakak, fülek, koszos körmök, koszos nadrágok, retkes cipők, gombás körmök, kövér emberek. Ezt láttam töményben.
A tisztaság nem pénz kérdése. Azt otthonról hozza az ember. Hálás vagyok, hogy ismerem a bidét és tudom, hogy mi az a tisztaság és soha egyszer nem voltam még büdös és erre akár garanciát is vállalok. Én naponta többször fürdöm és segget is szoktam mosni, mert alapvető dolog. A fogmosásról már nem is beszélek, mert az még egy nagy köpedelem.
Senkit nem akartam megsérteni és tudom, hogy vannak, akikre ez nem is vonatkozik, akik oda járnak.
De a többségre igenis vonatkozik, mert több a büdös, igénytelen ember mindenhol, mint az ápolt, tiszta.
Nagyon sajnálom, hogy ezzel kell megint foglalkoznom, Nem tudom, hogy a vízdíj számla miatt van ez, mert fogalmam sincs, hogy mennyibe kerül, de ne ezen spóroljunk már.
Ahogy régen volt tiszta udvar, rendes ház, amikor nem ilyen szuper körülmények voltak, így azt hiszem, hogy mindenki megtehetné, hogy tisztálkodjon!





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése