2014. december 14., vasárnap

Kaland

Az, hogy én egy nagyon szerencsés nő vagyok nehezen hihető. Számomra. De megtapasztalom sokszor, bár felfoghatatlan, mert iszonyatosan sok keserűség volt/van az életemben. De mindig rájövök, hogy szuper csaj vagyok teli boldog pillanatokkal. Olyan helyekre  jutok el, hogy más álmodni sem mer róla. Imádom a barátaimat, imádom őket, hogy jóban-rosszban együtt vagyunk. Ha kell sírunk, ha kell nevetünk. Ezért vagyok úgy, hogy a külvilágot pontosan leszarom. Nincs nagyon haver felvétel. Nőket azért  nem veszünk be a barátságba, mert a nők kihasználják a másikat és taktikázóak. A férfi barátságokat nem nagyon ismertetem, mert ők nem látnak tovább a pöcsükön kívül. Semmi gond nincs vele. A hétvégém szuper volt. Persze idiótábbnál idiótább férfiakat láttam. Minden pasas érezze jól magát és szórakozzon, hagyja otthon a feleségét, barátnőjét csak hozzám ne szóljanak. Engem senki nyomorult, szar házassága és kapcsolata sem érdekel. Felőlem Samantha Fox-ra is verheti bárki, csak tőlem távol tartsa magát. Hallottam olyan dumát, hogy jajj de jó csaj vagy gyere már táncolni. Na most. Tudom, hogy jó vagyok. Nem kell megerősítés. Viszont nem táncolok. Soha szinte. És ha ezt elmondom, akkor ne kérdezze meg a kurva anyját meg vagy 20x. Nem. Van olyan, hogy egy gazdag manusnak is azt mondja mondjuk Teckó, hogy told el a bicajt, mert tüdőn rúglak. Én csak jól érezni akarom magamat a barátaimmal és nincs szükségem a nős férfiak butító szövegeire. Szerintem érezzék jól magukat s kussoljanak. Ennyi a feladatuk. Majd ha valaki a horogra akad azt tegyék magukévá. De engem kerüljenek. A másik, amikor a macskajancsi néz, akinek kb. annyi IQ-ja van, mint egy gardróbnak. Csak tudnám mit bámulnak. Órákon keresztül. Betegek. A következő, aki egy pohár piával nagyon menő és stíröli a nőket. Amúgy nullák. De merészek. És elhiszik, hogy ők pasasok. Vannak a gazdag ratyi manuszok, akikkel jó nők csak a pénzükért vannak. És hiszik, hogy szerelemből. Nem. Csak a pénz kell nekik. Szar érzés. Jah ezt a manuszt ismertük. Alig nőtt meg. Kb. az ajtókilincsig ér. De sok a lóvé, így van hatalma. Szánalmas. A legnagyobb duma pedig. Van is meg nincs is kapcsolatom. Pupákok. Azaz csajok. Aki ezt mondja, annak van, mint nincs. Bizony van. És esze ágában nincs váltani, csak kiszabadult és kicsit menőzik. Semmi baj nincs ezzel sem, mert én nem pasizom, mert amúgy sincs energiám egy hazugsággal teli kis szaros történet hallgatni egy nyafogó pasastól. Meg egyébként is szeretek valakit. És most az a valaki biztos mosolyog. 😂
És továbbra is a barátaim örömére teszek, jó koncertekre megyek velük szuper VIP  helyekre, mert nekem jár. A külvilágot pedig? Kizárom.















Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése