2014. december 15., hétfő

Társkereső

Csak kíváncsi voltam. Nem élek ezzel a lehetőséggel, mert pontosan leszarom, hogy mit hordanak össze magukról. Mondom belepillantok már ebbe és írok egy pár kis mondatot. Azt hittem, hogy leesek a székről. Tele van ismerős arcokkal. Ugye én itt csak a pasikat láttam. Olyan jó ez a Tinder, mert dobálhatod őket a picsába. Kettőt választottam ki, de pechemre ők is. :) wáháháháhá. Azért felvállaltam magamat és kitettem egy szupi kis eróóóótikus képet, miközben a Sugar Shop-os nyalókát teszem a pofám elé a magam egyszerűségével. Egy semmilyen kép, ami otthon készült. Még Pesten. Szóval amúgy jól nézek ki rajta, de nem tehettem ki azt a képemet mikor 39 fokos lázzal fetrengve döglök az ágyon nyáron, miközben ti a 38,5 fokban döglöttetek a napon. Szóval. Dobáltam balra a manuszokat. Balra azokat kell, akik nem tetszenek. Amúgy sem tetszene senki, mert van szerelmem és őt nem kell itt dobálnom, mert halálosan szeretem. Közben amúgy is vele pofázom, de gondolom ha ezt elolvassa fetrengeni fog a nevetéstől. Szóval jobbra kettőt dobtam. De még basszus rám sem írtak. Nem is tudom, hogy mi lesz a menete, de tőlem csórócskák nehogy valami világraszóló szart várjanak, mert mentem leszúrom magamat. Amúgy meg ha rámegyek olyan vicces, mert keresi nekem a pasasokat. Még így keresi, hogy nincs a körzetemben pasas. Hát felröhögök. Szóval izgatott vagyok, hogy a 2 pasas mivel fog elkápráztatni. De kb. le tudom írni pontosan, hogy mi lesz. Macskajancsik, mint szinte az összes. Vannak kivételek. Mondjuk az én szerelmem is az! Olyan vicces az oldal, mert te gyakorlatilag egy rögtön ítélő bíróság vagy. Itt nincs ítélkezési szünet. Dobod a picsába és jön a következő. Azt nem tudom, hogy akiknek feleségük van és csajuk és amúgy a facebook-on és az életben álompárok, hogy azok a pasasok mi a lófaszt keresnek ezen az oldalon, de gondolom van magyarázat rá. Biztos valami jó kis ostoba hazugság, mert erre sem alkalmasak a férfiak. Csak nem unalmas a remek kis asszonyság otthon? Csak nem hatja a kíváncsiság a kedves férfiakat, hogy kicsit összekuszálják vagy összemaszatolják a lepedőt mással is. és közben ez a sok ostoba feleség meg ül otthon és pózol itt képeken a közösségi oldalon, hogy mennyire de fasza életünk van. Szóval pukákok! Járhattok síelni, motorozni, úszni, főleg a boldogságban, nyaralni, hajókázni meg minden évben mehettek a karácsonyi szarvasos pulcsiban rémes fotózásra, akkor is egy szánalmas csajkeresők lesztek. És ebben nincs apelláta. Mert ott mosolyogtok pontosan ugyanúgy azzal az idióta fejetekkel az asszony és a gyereketek mellett, mint ezeken az oldalakon. Érdemes kedves asszonykák bereggelni nektek is egy-egy ilyen oldalra és olyan sírás lesz a vége, hogy nem lesz elég a 100-as zsebkendő semmire sem. Olyan csodákat láttok majd, hogy ott feszít a férjetek, pasasotok ezeken az oldalakon. De remélem és bízom bennetek fériak, hogy miután megláttátok, hogy erről fogok írni azonnal pánikszerűen mentetk rá az oldalakra és töröltétek magatokat. De Teckó okos! Jah nem Tomival mos, hanem Ariellel. Ez itt a reklám helye. És mentette a fotókat, hogy biztos ami biztos. Fú de szar, ha rajtakapjuk a manuszokat. Én nagyon nevetek. Mert megint elmondhatom, hogy csak egy dolog hiányzik a mai világból. A TISZTELET! Semmi más. Ezt kellene otthonról látni, hozni, tanulni. Van olyan férfi aki tud tisztelni egy nőt. Éppen a minap hallottam egy férfitől: Amikor az édes kis feleségem született az isten is mosolygott. Ettől szebben nem hallottam életem során. És tudom, hogy így is gondolja tiszta szívéből. Szóval ezzel a kis mondattal kívánok sok ezer házaspárnak egy könnyebb új esztendőt ebben a kicsi kis hazug, álszent világban.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése